پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
برایان هوک در ادامه گزافه‌گویی‌های خود درباره ایران، گفت: ما می‌خواهیم خط مشی سیاست‌های ایران را تغییر دهیم و به دنبال تغییر حکومت نیستیم.
شعار سال:فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ایران گفت که واشنگتن جلوی دستیابی ایران به ۵۰ میلیارد دلار درآمدهای نفتی خود را می‌گیرد.
نمی‌گذاریم ایران به ۵۰ میلیارد دلار درآمدهای نفتی خود دست یابد
برایان هوک در ادامه گزافه‌گویی‌های خود درباره ایران، گفت: ما می‌خواهیم خط مشی سیاست‌های ایران را تغییر دهیم و به دنبال تغییر حکومت نیستیم.

وی با تهدید کشورهایی که از ایران نفت خریداری کنند، افزود: ما نمی‌گذاریم ایران به ۵۰ میلیارد دلار درآمدهای نفتی خود دست یابد. واشنگتن در تلاش است تا به‌تنهایی ۵۰ میلیارد دلار درآمد ایران را از فروش نفت قطع کند و تحریم‌ها را تا زمانی که ایران یک کشور عادی شود، افزایش می‌دهد.

رئیس گروه «اقدام ایران» در وزارت امور خارجه آمریکا همچنین با تهدید مستقیم اتحادیه اروپا، تصریح کرد: شرکت‌های اروپایی تنها می‌توانند یک گزینه را انتخاب کنند، یا به تجارت خود با ایالات متحده ادامه دهند یا با ایران باشند.

 شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:7تیر1398،کدخبر:401183،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین