پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
در حالی که وزیر ورزش و جوانان بر این نکته اصرار دارد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا پایان امسال واگذار شوند و این کار عملی است، در مقابل رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید: مقدمات واگذاری سرخابی‌ها هنوز فراهم نشده است.
شعار  سال:در حالی که وزیر ورزش و جوانان بر این نکته اصرار دارد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا پایان امسال واگذار شوند و این کار عملی است، در مقابل رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید: مقدمات واگذاری سرخابی‌ها هنوز فراهم نشده است.
اختلاف نظر دولتی‌ها در واگذاری سرخابی‌ها/ منتظر واگذاری نباشیم
 طی چند سال گذشته مقامات دولتی بارها بر این نکته تاکید و به آنها افتخار کرده‌اند که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت مالی و دخل و خرج دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سروسامان گرفته است و از سال 93 تا کنون نیز دولت قصد آن کرده تا سرخابی‌ها را واگذار کند.
این رویای شیرین در حالی از سال گذشته نیز توسط سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بارها و بارها تکرار شده که به تازگی وزیر ورزش باز هم گفته مطابق قانون بودجه سال 98 بایستی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند و تمامی برنامه‌ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.
وزیر ورزش و جوانان همچنین اعلام کرده بسیار خوشحالم که اعلام کنم ظرف سه سال گذشته شفافیت و ساماندهی مالی و مدیریتی باشگاه در بخش‌های مختلف به خصوص تعیین دارایی‌ها و بدهی و سرمایه دو باشگاه و همین‌طور مالیات دو تیم به‌گونه‌ای پیش رفته که شفافیت لازم را برای قرار گرفتن در مسیر خصوصی شدن اخذ کرده‌اند و بقیه مراحل به نظر سازمان خصوصی‌سازی بستگی دارد.
در مقابل اما رئیس سازمان خصوصی‌سازی معقتد است: مقدمات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز فراهم نشده است و مشغول آماده‌سازی این دو باشگاه برای واگذاری هستیم.
بر این اساس باید گفت با توجه به اختلاف نظر و نگاهی که از زبان مقامات دولتی در زمینه واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود، شاید نباید دستکم تا 1400 منتظر خصوصی‌سازی سرخابی‌ها باشیم.


شعار  سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:8تیر1398،کدخبر:2042700،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
اخ که چی میشد اگر پرسپولیس واگذار میکردن به بخش خصوصی واقعا دیگه هیشکی جلودار پرسپولیس نبود ولی این اتفاق نمیفته اخه بعدش چجوری دزدی کنن آقایون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین