پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۷۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
چهارمین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی با حضور بیش از ۴ هزار نفر دانشجوی دختر و پسر تابستان سال جاری به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
شعارسال: چهارمین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی با حضور بیش از ۴ هزار نفر دانشجوی دختر و پسر تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا در بخش پسران و دانشگاه الزهرا(س) در بخش دختران برگزار می شود.

بخش دختران این المپیاد اواخر تیرماه با حضور نزدیک به ۲ هزار دانشجو در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود و دانشجویان پسر نیز مرداد ماه به میزبانی دانشگاه بوعلی همدان در مسابقات چهارمین المپیاد ملی دانشجویان به رقابت می‌پردازند.

مسابقات المپیاد همگانی دانشجویان در رشته‌های والیبال سه نفره، بسکتبال سه نفره، فوتبال سه نفره (گل کوچک)، آمادگی جسمانی (کراس فیت)، فریزبی، طناب‌زنی، دوگانه (دوچرخه‌سواری و دوی با مانع)، هفت سنگ مهارتی، دارت، هندپلو است که یکی از اهداف برگزاری این المپیاد کیفی‌سازی ورزش دانشگاهی است.

سید سعید شاهرخی استاندار همدان به عنوان رئیس شورای حمایتی و پشتیبانی چهارمین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی از سوی منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است. این المپیاد هر دو سال یک‌بار توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بیشترین حضور را در این المپیاد از آن خود کرده‌اند. دانشجویان دختر از ۲۲ مرکز و دانشجویان از ۲۰ مرکز دانشگاه فرهنگیان برای چهارمین المپیاد ملی همگانی دانشجویان ثبت‌نام کرده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 9 تیر 1398 ، کدخبر: 401282 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین