پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۹۸۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سال ۹۸ ادامه می‌یابد، احداث زمین چمن مصنوعی در دانشگاه‌هاست که در سال ۹۷، ۲۵ زمین چمن مصنوعی در دانشگاه‌ها به نتیجه رسیده و تعدادی از آن‌ها نیز به سال ۹۸ موکول شده است.

شعار سال: مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان پیرامون مسابقات جهانی یونیورسیاد دانشجویان گفت: این مسابقه ورزشی تیر ماه سال ۹۸ در ناتل ایتالیا برگزار خواهد شد و انتخاب تیم‌های ورزشی دانشجویی، برای شرکت در این رقابت‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا یونیورسیاد سال ۹۸ حداقل از نظر تعداد شرکت کنندگان کمتر از قبل نباشد، البته بسیاری از مربیان و مسئولان تیم‌ها در حال تلاش هستند تا بتوانند در یونیورسیاد ۹۸ نیز شانس مقام آوری به مانند دوره پیش را داشته باشند. در دوره قبل ما با یک رتبه نه و یک رتبه ۱۰ در بین ۱۳۰ یا ۱۴۰ شرکت کننده مدال آوردیم و امیدواریم که امسال نیز بتوانیم این ارقام را تکرار کنیم. البته وجود مشکلات اقتصادی بر هیچ کس پوشیده نیست، اما تلاش می‌کنیم تا با وجود این مشکلات نسبت به دوره قبل پسرفتی نداشته باشیم.

صدیقی گفت: یکی دیگر از کار‌هایی که در کنار یونیورسیاد در سال ۹۸ در کشور انجام خواهد شد المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان است که در سه بخش همگانی، ملی و بین المللی برگزار خواهد شد. در بخش همگانی که پایه همه ورزش هاست عمومیت دارد پیش بینی شده است تا مسابقات دختران در دانشگاه الزهرا (س) و مسابقات پسران در دانشگاه بوعلی همدان برگزار شود.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه ما یک سال در میان المپیاد ملی ورزش‌های دانشگاهی را داریم که در سال ۹۷ در دانشگاه شیراز برگزار شد، یکی از برنامه‌هایی که در سال ۹۸ ادامه خواهد یافت احداث زمین چمن مصنوعی در دانشگاه هاست که در سال ۹۷، ۲۵ زمین چمن مصنوعی در دانشگاه‌ها به نتیجه رسیده است و تعدادی از آن‌ها نیز به سال ۹۸ موکول شده است. این موضوع در سال ۹۸ با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد و امیدوار هستیم تا طرح احداث استخر‌ها با ردیف بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است با طرح احداث سالن‌های ورزشی جدید نیز در سال ۹۸ اعمال شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 11 فروردین 98، کد مطلب: 750986: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین