پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۱۷۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۹
ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره اختلاف نظر این دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش بر سر اموال اختلافی توضیح داد.
شعار سال:رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره اختلاف نظر این دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش بر سر اموال اختلافی توضیح داد.
ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای،درباره رسیدگی به زمین‌های  اختلافی میان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: از طریق معاونت پارلمانی وزارت علوم وارد عمل شده ایم و شکایت خود را به معاونت حقوقی دفتر ریاست جمهوری برده ایم
گروکشی وزارت آموزش و پرورش از دانشگاه فنی و حرفه‌ای
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه داد: به دلیل آنکه زمینه‌های اختلافی اکنون دارای کاربری کشاورزی شده و ارزش اقتصادی آنها بالا رفته است وزارت آموزش و پرورش زمین‌ها و اموال را به دانشگاه فنی و حرفه ای تحویل نمی‌دهد.

صالحی عمران با بیان اینکه این اموال همگی متعلق به دولت هستند گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه دوره مهارتی آموزش و پرورش است و ما به دنبال تقویت دانشجویان و مهارت افزایی بیشتر دربین آنها هستیم و بهتر است آموزش و پرورش با دید بازتری رفتار کند و اموال را تحویل دانشگاه دهد.

۲۰ درصد اموال هنوز در اختیار وزارت آموزش و پرورش هستند
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به پیگیری های دفتر حقوقی ریاست جمهوری اظهار کرد: به دلیل آنکه هم دانشگاه و هم وزارت آموزش و پرورش دو سازمان دولتی هستند باید حتما از طریق دفتر حقوقی ریاست جمهوری وارد عمل شویم و اکنون این کار انجام شده است و ما شکایت خود را به دفتر حقوقی ریاست‌جمهوری برده‌ایم.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش تصمیم‌گیری کرده که زمین ها به دانشگاه فنی و حرفه ای برسند و اسناد را امضا کرده است اما اکنون به دلیل آن که کاربری آنها تغییر کرد و دارای ارزش اقتصادی شده‌اند این وزارتخانه حاضر به تحویل اموال و زمین ها نیست.

صالحی عمران با بیان اینکه توانسته‌ایم ۸۰ درصد اموال را تحویل بگیریم گفت: ۲۰ درصد اموال باقی مانده‌اند که آنها همان زمین‌های کشاورزی و دارای ارزش اقتصادی بالا هستند و امیدوار هستیم که وزارت آموزش و پرورش این اموال را هم به ما بازگرداند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ نتشار:9تیر1398،کدخبر:6983918،www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین