پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر ضرورت جمع آوری این نوع مانتوهای موهن از بازار و جلوگیری از فروش آن‌ها، گفت: بدون تردید این قبیل تحرکات ضدارزشی سازماندهی شده است و این امر را می‌توان از فراوانی توزیع و قیمت نازل این نوع مانتوهای موهن فهمید.

شعارسال: مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به رواج یافتن مانتوهایی که عبارات موهن انگلیسی در آن درج شده است، اظهار کرد: رواج یافتن اینگونه محصولات و کالاهای مغایر با عفت عمومی ناشی از غفلت متولیان و مسئولان فرهنگی کشور است؛ مسئولانی که حاضر به پاسخگویی در خصوص فراوانی توزیع این قبیل کالاهای ضدارزشی و وهن آلود در جامعه اسلامی‌مان نیستند.

اصلانی با اشاره به وسعت و حجم بالای تهاجم فرهنگی و غفلت مسئولان ذی ربط در این حوزه، تصریح کرد: مانتوهایی که اخیرا در بازار رواج یافته است بسیار حیازدا است و منافی عفت عمومی جامعه محسوب می شود؛ بر پشت این مانتوها جملات و عبارات زشت و موهن درج شده است که ضروری است به سرعت از بازار جمع آوری شوند و جلوی فروش آن گرفته شود.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور، بیان داشت: به نظر می رسد سودجویان و افرادی که برای تهاجم فرهنگی برنامه ریزی و دسیسه چینی می کنند بسیار هوشمند تر از مسئولان و متولیان فرهنگی کشور هستند و گویی مسئولان ما در خواب غفلت به سر می‌برند.

اصلانی با تاکید بر ضرورت جمع آوری این نوع مانتوهای موهن از بازار و جلوگیری از فروش آن‌ها، گفت: بدون تردید این قبیل تحرکات ضدارزشی سازماندهی شده است و این امر را می‌توان از فراوانی توزیع و قیمت نازل این نوع مانتوهای موهن فهمید.

وی خاطرنشان کرد: قطعا جمع آوری این نوع مانتوها از بازار و جلوگیری از فروش آن‌ها خواست جوانان ماست چرا که این قبیل کالاها برای آن ها کسرشان محسوب می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 21 تیر 1395، کدمطلب: 196073 ،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین