پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه شروع مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از بازیکن - سرمربی تیم تاسیسات ایران به عنوان «علی دایی فوتسال» یاد کرد که باید بازی‌هایش را دید.

شعارسال: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به تحلیل گروه‌های مختلف این رقابتها پرداخته است.

این سایت درباره گروه دوم که تیم تاسیسات دریایی حضور دارد، نوشت: « تاسیسات سال گذشته تورنمنت فراموش نشدنی را با کسب عنوان قهرمانی و کسب پنج پیروزی پشت سر گذاشت. تاسیسات با سرمربیگری نمادین وحید شمسایی بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان در کنار تعدادی از بهترین تیم‌های دنیا، سرحال به جام باشگاه‌های آسیا می‌آید. تاسیسات در مسابقات جهان هر سه مسابقه مقدماتی خود را با اختلاف یک گل واگذار کرد. با وجود این شکستها، شمسایی از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد. او حتی از مصطفی نظری دروازه‌بان تیمش هم در حضور همه حمایت کرد و از وی خواست که این تورنمنت را فراموش کند

در ادامه این گزارش از دیدار الملک ازبکستان با المیادین لبنان در این گروه به عنوان مسابقه‌ای یاد شده که باید دیده شود.

در بخش پایانی این گزارش هم مجددا به وحید شمسایی اشاره شده است که باید بازی‌هایش را دید: «رکوردهای شمساییِ همیشه آماده، بی نظیر و دست نیافتنی است و غیرممکن است که بتوان به فراتر از آن فکر کرد ... حالا شمساییِ ۴۰ ساله، علی دایی فوتسال، همچنان به گیج کردن مدافعان حریف و تاثیرگذاری در مسابقات ادامه می‌دهد. حتی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، شمسایی یکی از گلزنان تیمش مقابل تیم بارسلونا بود. تماشاگران تایلند این فرصت را دارند تا بازی‌های یکی از بزرگان فوتبال آسیا را از نزدیک ببینند.»

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 22 تیر 1395، کدمطلب: 3711065 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین