پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
نماینده مردم تهران از رأی آوردن طرح وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبرداد و گفت: این طرح که از سوی شورای نگهبان اعاده (برگشتی) شده بود با رفع اشکالات در صحن مجلس شورای اسلامی رأی آورد.

شعارسال: نماینده مردم تهران از رأی آوردن طرح وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبرداد و گفت: این طرح که از سوی شورای نگهبان اعاده (برگشتی) شده بود با رفع اشکالات در صحن مجلس شورای اسلامی رأی آورد.

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که پیش‌تر عضو ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی بود با اعلام این خبر به خبرنگار اسکان نيوز، افزود:ان شاالله و به امید خدا رأی شورای نگهبان هم پس از رفع این ایرادات مثبت خواهد بود و ما شاهد وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهیم بود.

او ادامه داد: امروز 68 درصد نمایندگان به وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رأی مثبت دادند.

وی درباره ایراد شورای نگهبان به بار مالی وزارتخانه شدن گفت: سعی کردیم در رفع اشکالات به گونه‌ای قانون را بنویسیم که این دغدغه شورای نگهبان مرتفع شود. نظر شورای نگهبان در این رابطه اولی است و هر نظری که این شورا بدهد محترم است.

سلحشوری در این خصوص که اگر باردیگر شورای نگهبان ایراداتی را مطرح کند، گفت: امیدواریم این بار شورای نگهبان طرح را تصویب کند چرا که تمام تلاش‌های خود را برای نداشتن بار مالی به کار بردیم. اما اگر طرح بازهم دچار ایراداتی شد باید رفع و در مجلس به رأی گذاشته شود.


شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازسایت خبری اسکان نیوز ،تاریخ انتشار: 24 تیرماه 1398، کدخبر: 21280،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین