پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۱
نخستین طرح پرورش و سم گیری عقرب در سیستان و بلوچستان صبح روز /پنجشنبه/ در شهرک میر شهرستان هامون با حضور علی ربیعی رییس هیات مدیره و اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

شعارسال: مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان و برای پنجمین بار در کشور افتتاح می شود.

ادریس دینارزهی افزود: برای این طرح ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که این میزان اعتبار از محل تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان تامین شده است.

وی افزود: ایجاد روستای بدون بیکار یکی از طرح های اصلی و مورد توجه صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان است که برای اولین بار این طرح در شهرک میر از توابع شهرستان هامون اجرا شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای ایجاد اشتغال در این روستا سه میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته شده که تاکنون یک میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در دست بررسی است.

دینارزهی خاطر نشان کرد: بقیه تسهیلات نیز در صورت ورود متقاضیان به فضای اشتغال در این روستا پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۴۷ طرح اشتغال در شهرک میر ایجاد شده است که طرح پرورش و سم گیری عقرب یکی از این طرح هاست.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون برای ۵۵ نفر در قالب طرح‌های ایجاد شده فرصت اشتغال فراهم شده است.

 علی ربیعی سخنگوی دولت و رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و اصغر نوراله زاده مدیرعامل این صندوق به منظور افتتاح چندین طرح وارد زاهدان شدند و به منطقه سیستان سفر کردند و بعد از غبارروبی یادمان شهدای تاسوکی سالن آمفی تئاتر شهر سوخته را افتتاح کردند.

پس از افتتاح طرح پرورش و سم گیری عقرب در شهرک میر شهرستان هامون، بازدید از طرح های مشاغل خانگی در روستای شهرک میر، افتتاح مجتمع پرورش دام سنگین در روستای گلخانی نیمروز، افتتاح کارگاه ام دی اف در روستای چرک، حضور در شورای اداری زابل و مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع فرهنگی، رفاهی و گردشگری در روستای میرآباد زابل از دیگر برنامه های سفر این هیات به سیستان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 27تیر1398 ، کدخبر: 83400873: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
سم عقرب خیلی باحاله ولی اینکارا خطرناک دیگه ماشال مردم ایرانم که در جهت مثبت نکه همش استفاده میکنن به خاطر همین باید ایمنی ها رعایت بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین