پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
«دکتر قاسم رضائیان زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه این نشست با اشاره به توسعه واحدهای تولید واکسن و داروهای دامی در کشور گفت: 95 درصد واکسن های دامی و 25 درصد واکسن های طیور در داخل کشور و 100 درصد داروهای دامی مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود

شعارسال: معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در نشستی با تشکل های بخش غیر دولتی، مسائل و مشکلات احتمالی و نارسایی های تامین دارو و واکسن را مورد بررسی قرار داد .

 به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر قاسم رضائیان زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه این نشست با اشاره به توسعه واحدهای تولید واکسن و داروهای دامی در کشور گفت: 95 درصد واکسن های دامی و 25 درصد واکسن های طیور در داخل کشور و 100 درصد داروهای دامی مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود.

وی همچنین از صدور پنچ پروانه تولید داروی جدید دام و طیور در این استان خبر داد و افزود: این واحدها نیازهای استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و استان های همجوار را تامین می کند.

وی همچنین به فعالیت کارخانه تولید واکسن تب برفکی روناک در مهاباد اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی سومین کارخانه در جهان است و بزرگترین واحد در خاور میانه است.

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالای استان در تولید محصولات دام و طیور و شیلات، از پرورش سالیانه بیش از 45 میلیون قطعه جوجه گوشتی و نزدیک به 9 میلیون واحد دامی و 17 هزار محصولات شیلاتی در استان خبر داد.

در این جلسه فعالان این عرصه به بیان مشکلات و نظراتشان در حوزه تولید و توزیع و تامین دارو پرداختند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر ، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1398 ، کدخبر:50908 ،www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین