پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر صدایی بوی نفی انتخابات دهد اصلاح‌طلب نیست، گفت: تاکنون مسیر خود را با صندوق رأی طی کرده‌ایم و حضورمان در انتخابات آینده هم بدون پیش شرط است.

شعار سال: محمدعلی وکیلی درباره اظهار نظرها در جریان اصلاح‌طلبی مبنی بر مشروط کردن انتخابات اظهار کرد: مردم انتظار دارند در شرایط کنونی صدای واحدی را از اردوگاه اصلاح‌طلبی بشنوند.

وی افزود: حیات اصلاح‌طلبی در گرو صندوق رأی است و هر جریان و قرائتی که صندوق رأی را نفی کند، از جریان اصلاحات نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حضورمان در انتخابات بدون پیش‌شرط است، خاطرنشان کرد: تاکنون مسیر خود را با صندوق رأی طی کرده‌ایم و جایگاهمان را به دست آورده‌ایم و اگر بنا باشد این روزنه‌ها تبدیل به پنجره و دروازه شود باید با صندوق رأی باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هر صدایی صندوق رأی را نفی کند اصلاح‌طلب نیست.

به گزارش آنا، عضو اصلاح‌طلب هیئت رئیسه مجلس در حالی چنین سخنانی را مطرح می‌کند که سعید حجاریان از تئوریسین‌های جریان فکری اصلاحات در یادداشتی عقلانی‌ترین راهبرد در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی «مشارکت مشروط»‌ عنوان می‌کند و معتقد است در غیر این صورت باید عطای حضور در انتخابات را به لقایش بخشید!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 11مرداد 98، کد خبر: 408096، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
ایشالا که بازم اصلاح طلبان رای میارن بازم بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین