پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
وزیر آموزش و پرورش تا دو هفته دیگر معرفی می‌شود و گزینه وزارت آموزش‌پرورش می‌تواند زن باشد. اسحاق جهانگیری در حاشیه افتتاح ایستگاه قطار شهری شهید کاوه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در رابطه با زمان اعلام گزینه نهایی وزیر آموزش و پروش اظهار کرد: گزینه نهایی وزارت آموزش‌و پرورش تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.

شعار سال: معاون اول رئیس جمهور گفت که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می‌تواند زن باشد، البته بستگی به تصمیم رئیس جمهور دارد.

اسحاق جهانگیری در حاشیه افتتاح ایستگاه قطار شهری شهید کاوه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در رابطه با زمان اعلام گزینه نهایی وزیر آموزش و پروش اظهار کرد: گزینه نهایی وزارت آموزش‌و پرورش تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد با وجود مطالبات موجود برای معرفی وزیر زن، وزیر پیشنهادی این وزارت زن باشد گفت: وزیر پیشنهادی نهایی می‌تواند زن باشد البته بستگی به تصمیم رییس‌جمهور دارد و ایشان کسی را برای معرفی در این رابطه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو ، تاریخ انتشار 18مرداد 98، کد خبر 408408، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
در این زمینه ینی وزیر زن دولت روحانی فقط بلده وعده بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین