پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه، ۱۶۵ میلیون جابجایی مسافر توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صورت گرفته است که این رقم با دوره مشابه سال قبل به طور تقریبی برابری می کند.

شعارسال: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه، ۱۶۵ میلیون جابجایی مسافر توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صورت گرفته است که این رقم با دوره مشابه سال قبل به طور تقریبی برابری می کند.

به گزارش ایسنا، پیمان سنندجی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط بالغ بر دو میلیون نفر جابجایی مسافر توسط اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در دو بخش عمومی و خصوصی انجام می‌ شود، عنوان کرد: از ابتدای سال تا پایان تیرماه، ۱۶۵ میلیون جابجایی مسافر توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صورت گرفته است؛ که این رقم با دوره مشابه سال قبل به طور تقریبی برابری می کند.

وی در مورد نصب فیلتر جذب دوده روی اتوبوس‌های شرکت واحد توضیح داد: تاکنون تعداد ۴۱ دستگاه فیلتر جاذب دوده نصب شده است. همچنین قرارداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین با شرکت خودرو سازی «اسنا» به امضا رسیده است و فاز اول این قرارداد تا پایان تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: با عنایت به مصوبه هیات دولت مبنی بر نصب فیلترهای جذب دوده روی خودروهای کارکرده عمومی با طول عمر هشت سال، بخشی از اتوبوس‌ها به دلیل عمر بالای ۱۰ سال قابلیت نصب فیلتر دوده را ندارند و در الباقی که حداکثر ۷۰۰ دستگاه پیش بینی می‌شود، تا سال ۱۴۰۱ به مرور فیلتر جذب دوده نصب می شود.

سنندجی در مورد آمار تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد، بیان کرد: در حال حاضر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دارای ۵۹۲۶ دستگاه اتوبوس در بخش عمومی و خصوصی است که از این تعداد یاد شده ۱۳۴۲ دستگاه در بخش عمومی و ۴۵۸۴ دستگاه آن در بخش خصوصی فعال هستند.

وی افزود: از کل اتوبوس‌های در اختیار ۳۳۸۲ دستگاه دیزل، ۲۴۸۰ دستگاه گاز سوز و ۶۴ دستگاه برقی هستند. متوسط طول عمر ناوگان با ۱۱.۵ سال نشان می دهد که ۳۲۳۲ دستگاه، معادل ۵۴ درصد ناوگان فرسوده است.

براساس گزارش شهرنوشت، سنندجی در مورد ورود یکهزار دستگاه اتوبوس به پایتخت در سال جاری نیز گفت: برابر با برنامه ۵ ساله توسعه شهر تهران به طور کلی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جهت نوسازی و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جهت توسعه ناوگان اتوبوسرانی در سال ۱۳۹۸ پیش بینی شده است.

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به منظور افزایش امنیت شهروندان و کاهش مخاطرات احتمالی، سرعت تردد ناوگان جمعی در خطوط اتوبوسرانی ۵۰ کیلومتر تعیین و با عنایت به فاصله بین اکثر ایستگاه‌های اتوبوس (۷۰۰ متر) و لزوم توقف در تمامی ایستگاه‌های مصوب، بعضاً دستیابی به سرعت تعیین شده نیز امکان پذیر نیست.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار 25 مرداد 98، کد خبر: 98052512175،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین