پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
ناوگان اتوبوسرانی تهران که همیشه با مشکل فرسودگی رو به رو بود، قرار است تغییرات زیادی را به خود ببیند. ورود ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین،بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد و به کارگیری ۱۱۷ دستگاه مینی بوس ساخت داخل، بخشی از این تغییرات است. همچنین ایجاد امکان برای تردد آسان تر افراد کم توان به ویژه نابینایان در ایستگاه های خطوط تندرو محقق شد.

شعارسال: ناوگان اتوبوسرانی تهران که همیشه با مشکل فرسودگی رو به رو بود، قرار است تغییرات زیادی را به خود ببیند. ورود ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین،بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد و به کارگیری ۱۱۷ دستگاه مینی بوس ساخت داخل، بخشی از این تغییرات است. همچنین ایجاد امکان برای تردد آسان تر افراد کم توان به ویژه نابینایان در ایستگاه های خطوط تندرو محقق شد.

مینی‌بوس ها و اتوبوس‌های جدید پایتخت رونمایی شد

مراسم رونمایی از نوسازی و به کارگیری اتوبوس‌های جدید دوکابین صبح امروز با حضور شهردار تهران و معاون حمل و نقل شهرداری در بوستان گفتگو برگزار شد.

همچنین تبادل تفاهم‌نامه تولید ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس تولید داخل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خرید و به‌کارگیری ۱۱۷ دستگاه مینی‌بوس تولید داخل توسط بخش خصوصی انجام گرفت و فرآیند بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده از محل اعتبارات شهرداری تهران آغاز شد. همچنین سیستم هوشمند نام ایستگاه در خطوط تندرو راه‌اندازی شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 28 خرداد 1398 ، کدخبر: 484007،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین