پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: 80 هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده برای انتشار اوراق مشارکت به شهرداری ها اختصاص یافته است.

شعار سال :مهدی جمالی نژاد روز جمعه در سی و سومین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور در مشهد افزود: اوراق مشارکت در این شرایط می تواند به حوزه حمل و نقل کمک کند.
وی با بیان اینکه برای تامین مالی نوسازی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری، پیگیری طرح رئیس جمهوری در حال انجام است اظهار داشت: امسال نیز به دنبال بازسازی و نوسازی 600 دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری هستیم.
معاون وزیر کشور گفت: تخصیص حاصل از تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها که امسال 32 هزار میلیارد ریال بود، امسال محقق نشد ولی با پیگیری های انجام شده سال آینده محقق خواهد شد.
جمالی نژاد افزود: برای نخستین بار دولت کمیسیونی را برای حل مشکلات کلانشهرها در نظر گرفته است که امیدوارم تمام کلانشهرها و شهرهای کشور از ظرفیت این کمیسیون استفاده کنند.
رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور اظهار داشت: به رغم وجود فشارهای اقتصادی، بودجه خوبی برای این سازمان در سال 98 در نظر گرفته شده و برخی از بودجه های حوزه حمل و نقل نیز بهتر از امسال است.
وی گفت: دوران جنگ اقتصادی تدابیر خاص خود را می خواهد اما مدیران نیز نباید دلسرد شوند و در این شرایط سخت باید نشاط و شادابی ایجاد کنیم.
سی و سومین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور روز جمعه با حضور مدیران عامل سازمان های اتوبوسرانی شهری در مشهد برگزار شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:10 اسفند 1397،کد خبر:83227067،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
شهرداری ها واقعا به اوراق نیاز دارن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین