پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
کانال‌های تلویزیونی را این روزها اگر با دقت رصد کنید، می‌توانید کاندیداهای احتمالی تندروها در انتخابات پیش رو را ببینید که در برنامه های مختلف نشسته اند و علیه همه حرف می زنند.

شعار سال: انتظار می‌رفت رفته رفته کاندیداهای انتخابات مجلس در صندلی اپوزیسیون بنشینند و برای کسب رای علیه دولت حرف بزنند ولی توقع نمی‌رفت نماینده سابق مجلس در رسانه ملی و روبروی دوربین خاطره‌ای از دیدارش با مدیرکل وزارت اطلاعات تعریف کند و فاتحانه بگوید: «به آنها گفتم ریشه‌تان را می‌زنم.»

علیرضا زاکانی در شبکه پنج حرف‌هایی زد که البته به نظر می‌رسد بیشتر بلوف بود تا واقعیت! او از اسنادی صحبت کرد که در مورد یک فساد اقتصادی در اختیار دارد و خاطره‌ای از دیدار با مدیرکل وزارت اطلاعات تعریف کرد و در پایان هم چشم در چشم دوربین و با لبخندی تمسخرآمیز و فاتحانه گفت ریشه آنها را می‌زند! جالب اینکه زاکانی همین چند وقت پیش در یک پرونده کیفری که اتفاقا آنجا هم مدعی بود اسنادی دارد به یک سال حبس (پنج میلیون بدل از حبس) محکوم شد، خیلی هم تلاش کرد تا از زیر این محکومیت خلاص شود اما نشد که نشد، حالا هم بعید نیست اسنادی که او مدعی است از جنس همین اسناد خیالی باشد!

وزارت اطلاعات مظلوم است، از یک طرف مسئولیت تامین امنیت (اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی) را بر عهده دارد و از طرف دیگر باید در قبال نقدها سکوت کند. کارکنان این وزارت گمنام هستند، نمی‌توانند مثل آقای زاکانی مقابل دوربین بنشینند و بهادعاها پاسخ دهند، اگر در یک مورد هم مثل تهمت‌های حسن عباسی شکایت کنند، یک عده که انقلابی‌تر از خودشان شخص دیگری را سراغ ندارند! زمین و زمان را به‌هم می‌دوزند و به این وزارت حمله می‌کنند. در واقع از نظر تندروها وزارت اطلاعات زمانی خوب است که علیه رقیب سیاسی باشد وگرنه وزارتی که سرش به کار خودش است و کار جناحی و سیاسی نمی‌کند احتمالا مشکل دارد!

حمله‌های اخیر به وزارت اطلاعات البته بیشتر از جنس انتخابات است، تندروها در کارنامه‌شان، دوران اقتصادی مشعشع احمدی‌نژاد را دارند، آنها می‌دانند مردم هنوز فاجعه اقتصادی آن هشت سال را فراموش نکرده‌اند و به ادعاهای اقتصادی تندروها اعتمادی ندارند، پس وزارت اطلاعات را هدف قرار می‌دهند تا به‌زعم خود به مردم بگویند جسارت! دارند. آنها می‌دانند وزارت اطلاعات به دلیل وظیفه و ساختار ذاتی‌اش واکنشیبه بازی‌های سیاسی نشان نمی‌دهد به همین دلیل هم این نهاد مهم کشور را زیر سوال می‌برند غافل از اینکه اعتماد مردم به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به مراتب بیش از اینهاست و این استراتژی زشت انتخاباتی جواب نمی‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 25 مرداد 98، کد مطلب: 885267: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
همه موقع انتخابات خوب حرف میزنن بعد که خرشون از پول گذشت دیگه تمومه یادشون میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین