پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس، گفت: شانس هیچ‌کدام از جریان‌های سیاسی در انتخابات مجلس یازدهم زیاد نیست و فکر نمی‌کنم موفقیتی کسب کنند. جریان سومی می‌تواند در انتخابات مجلس یازدهم موفق باشد که صادقانه کار کند و به دنبال شفافیت و کار برای مردم در چارچوب اصول نظام باشد.
شعارسال: حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، درباره میزان حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: مردم انقلاب‌شان را دوست دارند و می‌خواهند آینده و سرنوشت کشورشان را خودشان تعیین کنند، بنابراین در انتخابات شرکت می‌کنند، اما طبیعی است که مدیران و مسئولان باید باب خدمت را بیشتر برای مردم باز کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مدیران و مسئولان کشور اگر بخواهند می‌توانند سطح امید مردم را افزایش دهند، اما برخی از مسئولان در باطن چنین اعتقادی ندارند.

این نماینده مجلس به راهکار افزایش حضور مردم در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: راهکار افزایش حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم این است که مسئولان از خودشان صداقت نشان دهند و با مردم روراست باشند. همچنین باید سرمایه اجتماعی اعتماد عمومی را افزایش دهند.

حاجی‌دلیگانی در پاسخ به اینکه مجلس دهم چقدر در برآورده کردن مطالبات مردم موفق بود، تاکید کرد: اکثریت مجلس دهم در اختیار نیروهایی نبود که به برآورده کردن مطالبات مردم اعتقاد داشته باشند. متاسفانه بخش عمده‌ای از این مجلس نقش دوگانه داشت و این موضوع یکی از مشکلات اساسی برای تامین مطالبات مردم بود.

او گفت: شانس هیچ‌کدام از جریان‌های سیاسی در انتخابات مجلس یازدهم زیاد نیست و فکر نمی‌کنم موفقیتی کسب کنند. جریان سومی می‌تواند در انتخابات مجلس یازدهم موفق باشد که صادقانه کار کند و به دنبال شفافیت و کار برای مردم در چارچوب اصول نظام باشد.

او در خصوص اینکه در انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا می‌شود یا خیر، گفت: بله، من کاندیدا خواهم شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 22 تیر 1398 ، کدخبر: 315732 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
پای هرکی به مجلس میرسه دیگه مردم و فراموش میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین