پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
نجات بهرامی معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از صدور حکم محکومیت خود به یک سال حبس تعزیری و دوسال محرومیت از عضویت در احزاب و گروههای سیاسی و همچنین محرومیت از به کارگیری وسایل مخابراتی هوشمند از قبیل تلفن همراه هوشمند خبر داد.

شعار سال: بهرامی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده، هفته گذشته در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اتهام تبلیغ علیه نظام، صورت گرفت، افزود: رای صادره امروز با حضور در دادگاه انقلاب به بنده ابلاغ شده است.

بهرامی درباره اتهامات خود در این پرونده گفت: در مرحله بازپرسی که در اردیبهشت امسال انجام شد، از اجتماع و تبانی تبرئه شدم اما اتهام تبلیغ علیه نظام به دادگاه ارجاع شد که منجر به صدور حکم شد.

معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: به یک سال حبس تعزیری و دوسال محرومیت از عضویت در احزاب و گروه های سیاسی و همچنین محرومیت از به کارگیری وسایل مخابراتی هوشمند از قبیل تلفن همراه هوشمند محکوم شده‌ام.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 27 مرداد 98، کد مطلب: 799561: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین