پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
وزیر نیرو با بیان اینکه اگر مردم در مصرف برق صرفه‌جویی نکنند، اعمال خاموشی قطعی است، گفت: کودتای نافرجام ترکیه تاثیری بر روابط برقی تهران- آنکارا نخواهد داشت.

شعار سال: حمید چیت چیان امروز در حاشیه مراسم آغاز به کار چهارمین همایش انرژی بادی کشور در جمع خبرنگاران گفت: بروز کودتای نافرجام ترکیه تاثیری بر روابط برقی ایران و ترکیه نخواهد داشت و تعاملات دو کشور در بخش برق و انرژی به قوت خود باقی است.

وزیر نیرو همچنین در خصوص آخرین وضعیت تامین برق تابستانی مشترکان، تصریح کرد: شرایط تأمین برق برای تابستان امسال در وضعیت حساسی قرار داشت چرا که به میزان نیاز مصرف، در سال‌های گذشته سرمایه گذاری انجام نگرفته بود.

این عضو کابینه دولت با اعلام اینکه با تمهیداتی که از سوی وزارت نیرو انجام شد، حدود یکهزار و ۸۰۰ مگاوات صرفه‌جویی در میزان مصرفی که در زمان پیک تخمین می زدیم انجام گرفته است، اظهار داشت: به همین دلیل تا امروز خاموشی در کشور رخ نداده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه اینکه لازم است مردم در مصرف برق، مدیریت مصرف و صرفه جویی در زمان پیک را مورد توجه قرار دهند، خاطرنشان کرد: هشدار می‌دهیم که اگر مردم صرفه ‌جویی برق را در دستور کار خود قرار ندهند، خاموشی برق رخ خواهد داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 29 تیر 95 ، کد مطلب: 3717900: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین