پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود، باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

شعار سال: سید جواد ساداتی‌نژاد اظهار کرد: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز چنین طرح و انتقال‌هایی انجام‌شده و نتایج و مباحث خاص خود را دارد.

وی پیرامون استفاده از آب دریا افزود: برای آب شرب از دریا، با استفاده از دستگاه‌های شیرین‌سازی باید بهره برد و تغییرات محیط زیستی را نیز به دنبال دارد، می‌توان آب‌های شور موجود در مناطق کویری را با هزینه‌های کمتر شیرین سازی و استفاده کرد و این موضوع نیاز به برسی بیشتری دارد.

ساداتی نژاد در خصوص طرح بازگشت فرزندان مسؤولان به کشور عنوان کرد: بنده نیز جزو امضاکنندگان این طرح و مطرح‌ شدن آن در مجلس هستم و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 1 شهریور 98، کد مطلب: 13980531000751: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
این خزر و تا نگیرن از ایران ول کن نیستن اما از دست این روس ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین