پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
رییس سازمان برنامه و بودجه درباره وضعیت بودجه سال جاری، گفت: دولت به دنبال بهبود کارآیی نهاده‌هایی برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی است که این مهم در قالب اصلاح ساختار بودجه تعریف می‌شود.

شعارسال: رییس سازمان برنامه و بودجه درباره وضعیت بودجه سال جاری، گفت: دولت به دنبال بهبود کارآیی نهاده‌هایی برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی است که این مهم در قالب اصلاح ساختار بودجه تعریف می‌شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید اگرچه درآمدها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند اما از آنجایی که هزینه‌ها براساس درآمدها تنظیم شده، کشور در سال ۹۸ کسری بودجه ندارد.

محمدباقر نوبخت درباره وضعیت بودجه سال جاری، گفت: دولت به دنبال بهبود کارآیی نهاده‌هایی برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی است که این مهم در قالب اصلاح ساختار بودجه تعریف می‌شود.

وی عنوان کرد: تا پایان سال به جای ۴۴۸ هزار میلیارد تومانی که مصوبه مجلس بود، منابع و مصارف را ۳۸۶ هزار میلیارد تومان تنظیم می‌کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: اگرچه درآمدها در سال جاری کامل تحقق پیدا نمی‌کند اما از آنجایی که هزینه‌ها براساس درآمدها تنظیم شده، کشور در سال ۹۸ کسری بودجه ندارد، در واقع برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که درآمدها و هزینه‌ها با یکدیگر یکسان شوند.

نوبخت با بیان اینکه اگرچه عدم تحقق منابع در کشور وجود دارد اما تا پایان سال کسری بودجه نداریم، اظهار کرد: تا پایان سال به جای ۴۴۸ هزار میلیارد تومانی که مصوبه مجلس بود، منابع و مصارف را ۳۸۶ هزار میلیارد تومان تنظیم می‌کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1398 ، کدخبر:498052 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین