پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
فرستاده کاخ سفید در امور خاورمیانه هرگونه رونمایی طرح سازش خاورمیانه از سوی ایالات متحده تا قبل از برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی را رد کرد.
شعارسال: جیسون گرین بلات فرستاده کاخ سفید در امور خاورمیانه روز چهارشنبه گفت: ایالات متحده طرح سازش بین اسرائیل و فلسطین را قبل از انتخابات ماه آینده اسرائیل منتشر نخواهد کرد.

واشنگتن تاکنون حاضر نشده است جزئیات مربوط به طرح معامله قرن را فاش کند. گرین بلات با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: ما تصمیم گرفته‌ایم تا جزئیات مربوط به طرح صلح خاورمیانه را تا قبل از انتخابات اسرائیل منتشر نکنیم.

ترامپ روز دوشنبه گفته بود که این احتمال وجود دارد که طرح سازش تا قبل از انتخابات اسرائیل رونمایی شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز روز چهارشنبه در یک کمپین انتخاباتی ابراز امیدواری کرد که رونمایی از طرح پیشنهادی آمریکا بیشتر از این به تاخیر نیافتد.

انتخابات اسرائیل قرار است 17 سپتامبر برگزار شود. نتانیاهو در صورت پیروزی مجدد در انتخابات به دنبال تشکیل ائتلاف خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 7 شهریور 1398 ، کدخبر: 2085720 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین