پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
فرماندار شیراز در خصوص معرفی عضو علی‌البدل عضو غائب شورای شهر این کلانشهر گفت: چگونگی معرفی عضو علی‌البدل را از مراجع بالادستی از نظر حقوقی استعلام کرده‌ایم و به محض اعلام نظر، معرفی عضو جایگزین انجام خواهد شد.

شعار سال:فرماندار شیراز در خصوص معرفی عضو علی‌البدل عضو غائب شورای شهر این کلانشهر گفت: چگونگی معرفی عضو علی‌البدل را از مراجع بالادستی از نظر حقوقی استعلام کرده‌ایم و به محض اعلام نظر، معرفی عضو جایگزین انجام خواهد شد.
 
 محمدرضا امیری، فرماندار شیراز بعدازظهر چهارشنبه ٦ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که فرمانداری طی دو نامه موضوع حضور عضو علی‌البدل را به صورت کتبی به شورای پنجم شیراز اعلام کرده است، گفت: در مرحله اول علی‌رغم آن‌که در نامه خود شورا به عدم حضور مهدی حاجتی در هشت جلسه اشاره شده بود، ایراد مدت زمانی به دو ماه نرسیدن مهلت قانونی مطرح شد.

وی افزود: پس از آن فرمانداری با گذشت دو ماه از غیبت این عضو شورا، بار دیگر طی مکاتبه‌ای عضو علی‌البدل جانشین را معرفی کرد که با توجه به تعطیلی شورا در روز مقرر، در جریان دیدار با هیات رئیسه جدید شورا، نامه‌ای به فرمانداری مبنی بر این‌که عضو علی‌البدل دوم تاکنون استعفا خود را به شورا ارائه نکرده، ارسال شد، لذا معرفی عضو علی‌البدل سوم دارای اشکال قانونی است، ارسال شد‌.

فرماندار شیراز با بیان این‌که فرمانداری فارغ از صحت‌وسقم این ادعا، قائل به این است که باتوجه به اسناد و مدارک مسئول معرفی عضو جدید شورا است، عنوان کرد: به هر حال در خصوص خواسته شورا نیز از مراجع بالادستی مستقر در استانداری فارس استعلام حقوقی انجام داده‌ایم و نتیجه را به زودی اعلام خواهیم کرد .

امیری گفت: از نظر فرمانداری با توجه به این‌که عضو علی‌البدل دوم انصراف خود را رسما به فرمانداری اعلام کرده و عضو علی‌البدل دوم نیز عضو رسمی و مستقر شورا نبوده، لذا نیازی به استعفا نیست، اما به توجه به نامه‌ای که ١١ عضو شورا آن را امضا کرده‌اند، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفته است .

فرماندار شیراز در پاسخ به این سئوال که آیا طرح این ادعاها و نامه نگاری‌های شورا با هدف وقت‌کشی در معرفی عضو جانشین مهدی حاجتی است، خاطرنشان کرد: در اسرع وقت تمام موارد و ادعاها بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان،تاریخ انتشار:6شهریور1398،کدخبر:۲۲۳۵۷،eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
از نظر فرمانداری با توجه به این‌که عضو علی‌البدل دوم انصراف خود را رسما به فرمانداری اعلام کرده و عضو علی‌البدل دوم نیز عضو رسمی و مستقر شورا نبوده، لذا نیازی به استعفا نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین