پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۳۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در اولویت دولت قرار ندارد، گفت: وزیر پیشنهادی دولت رزومه ضعیفی دارد و فقط در سال ۱۳۶۰ مسئول مالی نهضت سوادآموزی بوده است.

شعار سال: محمدرضا ملکشاهی‌راد عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از سوابق ضعیف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: دولت‌ها آموزش و پرورش را به درستی نمی‌شناسند و دریافت درستی از این وزارتخانه ندارند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با تاکید بر اینکه دولت‌ها باید قوی‌ترین و موثرترین شخصیت‌های علمی و اجرایی کشور را در وزارتخانه آموزش و پرورش به کار گیرند، تصریح کرد: باید فردی برای این وزارتخانه انتخاب شود که در زمینه آموزش و پرورش نظریه پرداز بوده و مراحل مدیریتی را به صورت کامل طی کرده باشد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش باید سال‌ها پای تخته گچ خورده باشد و مراحل مدیریتی را طی کرده باشد تا هم مشکلات معلمان را درک کند و هم نیازهای دانش‌آموزان را بدانند.

وی ادامه داد: بنده رزومه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را بررسی کردم، ایشان رزومه ضعیفی در زمینه آموزش و پرورش دارد. او فقط در سال ۱۳۶۰ مسئولیت مالی در نهضت سوادآموزی را بر عهده داشته است. امروز نیازهای وزارت آموزش و پرورش با اوایل انقلاب بسیار متفاوت است و وزیر پیشنهادی درک درستی از مشکلات، ظرفیت‌ها و راهکارهای حل مشکلات این وزارتخانه ندارد.

ملکشاهی‌راد تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش در اولویت دولت قرار ندارد و به همین دلیل دولت وزیر قوی برای این وزارتخانه معرفی نکرده است. دولت اگر به دنبال ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش، تربیت نیروی انسانی و هدایت جامعه به سمت رشد و توسعه است، باید وزارت آموزش و پرورش را در اولویت اول قرار دهد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید یک شخصیت علمی، فرهنگی و اجرایی که گچ خورده وزارت آموزش و پرورش بوده و بر مسائل این وزارتخانه مسلط است را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کند.

وی تاکید کرد: روحانی باید در معرفی گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش تجدید نظر کند و وزیری با رزومه قوی معرفی نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار8 شهریور 98، کد خبر: 4705657، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین