پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
روایت جالب از پاکبانی که 33سال به مردم شهرش خدمت کرد و امروز به واسطه مزاحمت های که در ساعات اولیه صبح برای جمع آوری زباله ما درب می زد از عموم مردم طلب حلالیت کرده است.

شعارسال: درحالی که این روها تمام صحفات دنیای مجازی پر شده از دستگیری چپاولگران بیت المال یک پاکبان در شهرداری لنده که چندین روز است بازنشسته شد با انتشار متنی در صفحات مجازی و توزیع آن در بین مردم از قاطبه مردم طلب حلالیت کرده است.

این سید فداکار که 33سال از عمر خویش را مصروف آراستگی و پاکیزگی شهرو دیارمان کرد بر خود وظیفه دانست تا از تک تک مردم برای مزاحمت های که برای جمع آوری زباله های مردم داشت طلب حلالیت کند ولی کمی ان سو تر عده ای غارت گر به خود اجازه می دهند و حقوق ملت را اختلاس کرده و هزاران میلیارد تومان سرمایه این ملت را به غارت می بردند.

اینجا است که شاعر به زیبایی می فرماید: چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.

در متن طلب حلالیت این پاکبان شهرداری لنده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم،نجیب و دوستداشتی شهرم لنده

باسلام

ابتدای کلامم را با سخنی ناب از مقام معظم رهبری آغاز می کنم که فرمودند: ما باید لباس خدمت به تن کنیم و همه در کنار هم به مردم خدمت کنیم.

نمی دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم. سالهای زیادی است که با آراستگی و پاکیزگی شهرمان در خدمتتان بوده ام. اینک که گذرعمر علی رغم میل باطنی ام ، نفس های بنده را در عرصه خدمت و خدمتگزاری بخصوص درمجموعه شهرداری لنده به شماره انداخته، و به پاس 33سال خدمت صادقانه به مردم شهر در کسوت پاکبان شهری افتخار بازنشستگی یافته ام، خداحافظی خویش را به تشکر وطلب حلالیت از شما بزرگواران ، مّزین نمایم.

بدون شک در این سال ها برای تنظیف خانه های شما شهروندان درب و یا زنگ منازلتان را که می زدم شاید فرزند کوچکتان، پدربزرگ و یا افراد بیمار در خانه را بیدار کرده و یا مزاحمتی برای شما ایجاد کرده ام که از همینجا عذرخواهی و طلب حلالیت می کنم ولی چه کنیم که پاکیزگی و آراستگی منازل شما و شهرم و وظیفه کاری ام ایجاب می کرد که از شما سروران عزیز و گرانقدر طلب حلالیت می کنیم.

رفتار همراه با محبت شما ، کلمات پرمهر، لبخندهای واقعی و دوستانه، حمایت های همه جانبه، همکاریهای بی دریغ ، اینها را چگونه می توان جبران و یا قدردانی کرد.

امیدوارم خاطرات بد این سالها را ، کاستی ها را و تقصیرهای مرا ببخشاید و فراموش کنید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستیتان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است.

برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کار موفق و سر بلند باشید.

خادم شما و شهر لنده

سید ولی خسرونژاد

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار:7شهریور1398 ، کدخبر: 136288: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
به گفته ایشون چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین