پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
نیروگاه افق ماهشهر با تولید 920 هزار و 191 مگاوات ساعت انرژی برق در پنج ماهه ابتدایی سال جاري به ویژه در ایام پیک تابستان امسال نقش عمده‌ای در پایداری شبکه برق جنوب شرق خوزستان ایفا کرده است.

شعارسال: قدرت‌الله نریمیسا، مدیر نیروگاه افق ماهشهر با اعلام این خبر گفت: نقش حیاتی انرژی برق در مناطق گرمسیری بیش از سایر نقاط کشور حائز اهمیت است و با توجه به استقرار صنایع بزرگ صنعتی در منطقه جنوب شرق خوزستان و گرمای بیش از حد هوای منطقه سعی کرده‌ایم تا با تولید مستمر این انرژی بتوانیم ضمن خدمت‌رسانی به مردم در جهت تقویت و تامین برق مورد نیاز این صنایع کوشا باشیم.

نریمیسا سطح آمادگی این نیروگاه در پنج ماه ابتدایی امسال را نزدیک به دو میلیون مگاوات ساعت برشمرد و افزود: این نیروگاه بر اساس نیاز شبکه و طبق برنامه ریزی‌های مرکز دیسپاچینگ سطح تولید خود را مطابق با نیاز ومصرف شبکه کنترل کردیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت نیرو، تاریخ انتشار:17شهریور1398 ، کدخبر: 81850: www.paven.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین