پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه جلسه مجمع عمومی این فراکسیون بعد از تعطیلات مجلس برگزار می‌شود گفت که با توجه به تایید کلیات اساسنامه، مواضع فراکسیون مستقلین در راستای توصیه‌ها ، نصایح و منویات امام(ره) و رهبری و اتحاد و همدلی است تا بتوان گام‌های موثری در راه اهداف نظام برداشت.

شعارسال: سید مهدی فرشادان در توضیح دلیل تشکیل فراکسیون مستقلین گفت: با توجه به اینکه برخی از نماینده‌ها با عنوان افراد مستقل وارد مجلس شدند و از تندروی‌های هر دوطرف در ادوار گذشته ذهنیت خوبی نداشتند، می‌خواستند به عنوان افرادی مستقل با دیدگاه و وابستگی‌های فراجناحی وارد کارزار شوند و نظراتشان را منعکس کنند.

وی ادامه داد: افراد به صورت نامنظم در جلسات دو فراکسیون شرکت می‌کردند و یا اینکه در جلسه هیچ فراکسیونی حاضر نمی‌شدند؛ این عوامل باعث شد که فراکسیون سومی به نام مستقلین تشکیل شوند تا این نمایندگان نیز دیدگاه‌شان را منعکس کنند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین با تاکید بر اینکه اعضای این فراکسیون بدون داشتن تعلق حزبی، جناحی و گروهی به صورت مستقل در مورد مسائل مختلف عمل می‌کنند، گفت: البته مواضع این فراکسیون در راستای توصیه‌ها، نصایح و منویات امام(ره) و داشتن اتحاد و همدلی است تا در راستای اهداف نظام گام‌ موثری بردارند.

وی در پایان در مورد برخی اظهار نظر ها که لاریجانی مخالفت تشکیل فراکسیون سوم بود گفت که بنده چنین چیزی نشنیده‌ام؛ آقای لاریجانی به صورت مستقل در انتخابات وارد شدند اما جز افرادی نیستند که در برای عضویت در فراکسیون ثبت نام کرده‌اند.

گفتنی است که هیات رییسه موقت فراکسیون مستقلین از کاظم جلالی به عنوان ریس، غلامرضا جعفرزاده و مهدی فرشادان به عنوان نواب رییس، ‌عبدالرضا عزیزی و سمیه محمودی به عنوان دبیران، مهرداد لاهوتی به عنوان سخنگو و محسن علوی به عنوان کارپرداز تشکیل شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 3 مرداد 1395، کدمطلب: 95050101390 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین