پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۳۳۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران اعلام کرد که در صورت جلب موافقت سازمان نظام مهندسی، در راستای کاهش آلودگی صوتی، ساخت و ساز و عملیات عمرانی در روزهای تعطیل متوقف می شود. ناهید خداکرمی در مورد آلودگی صوتی ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و ساخت و ساز در تهران با بیان اینکه بحث آلودگی صوت در تهران یک معضل پنهان است گفت: با اینکه همه شهروندان در معرض آلودگی صوت قرار دارند اما کمتر کسی به این مشکل واکنش نشان می دهد.

شعار سال: ناهید خداکرمی در مورد آلودگی صوتی ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و ساخت و ساز در تهران با بیان اینکه بحث آلودگی صوت در تهران یک معضل پنهان است گفت: با اینکه همه شهروندان در معرض آلودگی صوت قرار دارند اما کمتر کسی به این مشکل واکنش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه رسیدگی به مشکلات ناشی از آلودگی صوت مغفول مانده است؛ افزود: کمیته سلامت شورای شهر تهران بررسی‌های زیادی را در مورد راهکارهای کاهش آلودگی صوت انجام داده است که براین اساس بررسی‌ها در حوزه آلودگی صوت ناشی از عملیات عمرانی و ساخت و ساز نشان داد که افراد و مالکان کمتر مراعات لازم را دارند به گونه‌ای که حتی نیمه شب و روزهای تعطیل و جمعه اقدام به توقف ساخت وساز نمی‌کنند.

خداکرمی با بیان اینکه در برخی موارد سازندگان مجبور هستند که در ساعات پایانی روز و در نیمه شب برخی مصالح را جابجا کنند، ادامه داد: اما دلیلی ندارد که عملیات ساخت و ساز در روزهای جمعه و تعطیل که عمدتا خانواده‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند، ادامه داشته باشد و موجبات مزاحمت و سر و صدا را ایجاد کند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: کمیسیون سلامت رایزنی‌های اولیه با معاونت شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری را برای بررسی ابعاد مختلف توقف ساخت و ساز در روزهای تعطیل از جمله روز جمعه انجام داده است و در حال برنامه ریزی برای برگزاری جلسات مختلف با سازمان نظام مهندسی هستیم تا در صورت موافقت آنها بتوانیم زمان عملیات‌های ساخت و ساز را مدیریت کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 23 شهریور 98، کد خبر: 98062009685، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین