پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۱۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
معاون خدمات شهری شهرداری اراک در این مراسم اظهار کرد: یک دستگاه کوره لاشه‌سوز از طریق جذب اعتبارات استانی با ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم برای امحاء و سوزاندن لاشه‌ها آلوده به بیماری خریداری و در کشتارگاه صنعتی نصب و راه‌اندازی شد.

شعارسال: کشتارگاه اراک به منظور از بین بردن لاشه حیوانات بیمار و آلایشات آلوده دامی به کوره لاشه‌سوز ساخت شرکت ایرانی مجهز شد.

شب گذشته در مراسمی کشتارگاه اراک به کوره لاشه‌سوز ساخت شرکت ایرانی مجهز شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک در این مراسم اظهار کرد: یک دستگاه کوره لاشه‌سوز از طریق جذب اعتبارات استانی با ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم برای امحاء و سوزاندن لاشه‌ها آلوده به بیماری خریداری و در کشتارگاه صنعتی نصب و راه‌اندازی شد.

محمد عسگری افزود: بهترین و موثرترین راه برای از بین بردن لاشه حیوانات بیمار و آلایشات آلوده دامی سوزاندن لاشه به وسیله کوره‌های لاشه‌سوز است که با توجه به اهمیت و ضرورت وجود کوره لاشه‌سوز در زمینه حفظ محیط زیست، بهداشت و سلامت عمومی، کوره لاشه‌سوز کشتارگاه دام راه‌اندازی شد.

جلوگیری از انتشار بیماری‌های مشترک بین دام و انسان

مؤمن زاده مدیر کشتارگاه صنعتی دام شهرداری اراک نیز گفت: استفاده از این کوره‌ها باعث جلوگیری از انتشار بیماری‌های مشترک بین دام و انسان می‌شود.

وی افزود:خریداری این دستگاه طی برگزاری استعلام از شرکت‌های سازنده از اردیبهشت ۹۸ پیگیری شده است.

مدیر کشتارگاه صنعتی شهرداری اراک یادآور شد: طی جلسات برگزار شده کمیته ساماندهی کشتارگاه‌های استان و تأمین نظر اداره دامپزشکی و مرکز بهداشت شهر اراک و با توجه به مصوبات این کمیسیون در خصوص الزام به استفاده از کوره لاشه‌سوز و ممنوعیت دفن لاشه‌های آلوده و مشکوک به بیماری و ضرورت سوزاندن لاشه‌های آلوده، اقدامات و پیگیری‌های لازم توسط شهرداری اراک صورت گرفته و در نهایت با عقد قراردادی به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان دستگاه مورد نظر طی ۴ ماه و پس از انجام زیرساخت لازم برای استقرار دستگاه و ایجاد خط گازرسانی، خریداری نصب و راه‌اندازی شد.

مؤمن زاده در خصوص مشخصات فنی این دستگاه گفت: ظرفیت کاری این دستگاه ۳۰۰ کیلوگرم در ۸ ساعت و مجهز به ۴ مشعل با سوخت گاز شهری و مشعل دودسوز است که با رعایت شاخص استانداردهای محیط زیست توسط شرکت ایرانی ساخته شده است.

ساماندهی وضعیت کشتارگاه اراک یکی از مطالبات مهم و جدی مردم این شهر بود که با ثبت سوژه «به وضعیت کشتارگاه اراک رسیدگی کنید» در سامانه فارس من محقق شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار: 24 شهریور1398،کدخبر: 13980624000008،/www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
ظرفیت کاری این دستگاه ۳۰۰ کیلوگرم در ۸ ساعت و مجهز به ۴ مشعل با سوخت گاز شهری و مشعل دودسوز است که با رعایت شاخص استانداردهای محیط زیست توسط شرکت ایرانی ساخته شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
بهترین و موثرترین راه برای از بین بردن لاشه حیوانات بیمار و آلایشات آلوده دامی سوزاندن لاشه به وسیله کوره‌های لاشه‌سوز است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین