پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۳۳۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
قانون حمایت از گزارش‌گران فساد یا اصطلاحا سوت‌زن‌ها، قانونی است که اجرای آن در بسیاری از کشورهای پیشروی جهان موجب کاهش چشم‌‌گیر تخلفات و مفاسد اداری شده است. این قانون علاوه بر حمایت از کارمندان گزارش‌‌‌کننده فساد در دستگاه‌های اجرایی در برابر خطرات ناشی از اقدامات تلافی‌جویانه مقامات مفسد، در بردارنده مشوق‌های مالی است که افراد را به گزارش مفاسد اقتصادی به نهادهای نظارتی و قضایی ترغیب می‌کند.
شعار سال: قانون حمایت از گزارش‌گران فساد، قانونی است که اجرای آن در بسیاری از کشورهای پیشروی جهان موجب کاهش چشم‌‌گیر تخلفات و مفاسد اداری شده است. این قانون علاوه بر حمایت از کارمندان گزارش‌‌‌کننده  فساد در دستگاه‌های اجرایی  در برابر خطرات ناشی از اقدامات تلافی‌جویانه مقامات مفسد، در بردارنده مشوق‌های مالی است که افراد را به گزارش مفاسد اقتصادی به نهادهای  نظارتی و قضایی ترغیب می‌کند.

با توضیحات فوق بدون شک تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی و اجرای دقیق آن از سوی دولت، می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات و جرائم اقتصادی در دستگاه‌های مختلف کشور شود. کلیپی که در ادامه می‌بینید، به تشریح بخشی از مزایای اجرای قانون حمایت از گزارش‌گران فساد پرداخته است.

تعداد بازدید : 7






سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 26    شهریور    98، کد خبر:   2098086،  www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین