پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۳۳۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به حواشی شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان گفت: دبیرخانه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان چند روز آینده در بیانیه ای جزئیات کار را بیشتر توضیح خواهد داد.

شعارسال: رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به حواشی شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان گفت: دبیرخانه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان چند روز آینده در بیانیه ای جزئیات کار را بیشتر توضیح خواهد داد.

مجتبی صدیقی درباره حواشی به وجود آمده درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان گفت: شاید به این دلیل بوده که اطلاعات کافی نداشتند، بنابراین طی چند روز آینده دبیرخانه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان جزئیات کار را بیشتر توضیح داده و مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: به نظر ما این شیوه نامه (شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان) هم حقوق دانشجویان را رعایت می کند و هم عملیاتی بوده و امکان اجرای آن در دانشگاه ها وجود دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: با توجه به تجربه چند سال گذشته، جزئیات اینکه چه حقوقی پیش بینی شده و چه کارهایی درون دانشگاه ها باید انجام شود که هم حقوق دانشجویان رعایت شده و هم ثبات کار حفظ شود در این بیانیه آورده شده است.

به گزارش مهر اخیرا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره این شیوه نامه عنوان کرده بود، شیوه‌نامه دانشجویی جدید اجحاف در حقوق دانشجوست و حقوق دادرسی دانشجو در این شیوه‌نامه دیده نشده و برخی مفاد این شیوه‌نامه نوعی قانون‌گذاری جدید است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 شهریور 98، کد خبر:www.mehrnews.com ، 4721787 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین