پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
معاون هماهنگی وزارت کشور از ساماندهی شماره تلفن های اضطراری با دستور رئیس جمهور و پیگیری های وزیر کشور خبر داد و گفت: پروژه یکسان سازی شماره تلفن های اضطراری در استان هرمزگان بصورت پایلوت اجرا خواهد شد.
شعار سال:معاون هماهنگی وزارت کشور از ساماندهی شماره تلفن های اضطراری با دستور رئیس جمهور و پیگیری های وزیر کشور خبر داد و گفت: پروژه یکسان سازی شماره تلفن های اضطراری در استان هرمزگان بصورت پایلوت اجرا خواهد شد.

جلسه هماهنگی اجرای پروژه یکسان سازی شماره تلفن های اضطراری با حضور سید سلمان سامانی معاون هماهنگی وزارت کشور برگزار شد.

سامانی در این جلسه که استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه های مرتبط در این استان به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، در سخنانی با تاکید بر اینکه ساماندهی شماره تلفن های اضطراری دستور ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور است، اظهار داشت: در اجرای این پروژه باید از تجربیات سایر کشورها استفاده شود البته مطالعاتی در این زمینه انجام شده و گزارش آن هم تهیه شده است.

وی در ادامه افزود: تکثر شماره تلفن های اضطراری موجب سردرگمی مردم شده است و بعضاً حتی در هنگام بروز حوادث که مردم نیازمند دریافت خدمات اضطراری هستند در تماس با مراکز متعدد ارائه کننده خدمات با مشکل مواجه می‌شوند بنابراین باید بر مبناى این ضرورت عقلى و اجراى دستور ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور این شماره تلفن ها ساماندهی شود.

معاون هماهنگی وزارت کشور تصریح کرد: ساماندهی شماره تلفن های اضطراری شامل دستگاه های خدمت رسان نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس اجتماعی است.

سامانی با بیان اینکه اجرای این پروژه مهم باید طبق جدول زمانبندی اجرایی شود، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده توسط دستگاه‌های مسئول، تصمیم گرفته شد پروژه یکسان سازی شماره تلفن های اضطراری ابتدا به صورت پایلوت در استان هرمزگان اجرایی شود تا بعد از اجرای موفق این طرح به سایر استان‌ها و در تمام کشور تعمیم داده شود.

وی درباره ویژگی اجرای این پروژه بیان کرد: در اجرای این پروژه بدنبال تسهیل دسترسی مردم به دریافت خدمات اضطراری و همچنین غیر اضطراری هستیم به طوری که مردم عزیزمان در مواجهه با حوادث تنها با شماره گیری یک شماره تلفن تمام خدمات اضطراری مورد نظر را از دستگاههاى خدمت رسان متناسب با آن حادثه دریافت کنند.

معاون هماهنگی وزارت کشور تاکید کرد: با اعلام آمادگی استاندار هرمزگان در این جلسه روند و فرآیند اجرای این پروژه در استان هرمزگان همراه با مسئولان استانی مورد بررسی قرار گرفت و با هماهنگی بین دستگاه‌ها شاهد اجرای این پروژه مهم در آینده ای نزدیک در سطح کل کشور باشیم.

گفتنی است در این جلسه نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان بهزیستی، هلال احمر، آتش نشانی، سازمان فناوری اطلاعات، مدیریت بحران و نمایندگان نهاد ریاست جمهورى حضور داشتند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:2مهر1398،کدخبر: 13980702000459،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
واقعا در شرایط اضطراری آدم فکرش کار نمیکنه و شماره هارو قازی میکنه نمیدونه 115 چیه یا 125
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین