پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
مدیرکل شیلات لرستان گفت: سه میلیون قطعه بچه ماهی را در اختیار صاحبان مزارع خسارت‌دیده از سیل قرار می‌دهیم تا مزارع پرورش ماهی استان دوباره راه‌اندازی شوند.

شعار سال: کیارش بیرانوند شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به مصوبه دولت برای جبران خسارات سیل در حوزه شیلات اظهار داشت: برای تلف شدن هر تن ماهی بر اثر سیل دولت هشت میلیون تومان کمک بلاعوض در اختیار خسارت دیدگان قرار می دهد.

وی یادآور شد: همچنین به ازایخسارت وارد شده به سازه پرورشهر یک تن ماهیمبلغ ۳۰ میلیون تومان وام کم بهره به سیل زدگان پرداخت می شود.

مدیرکل شیلات لرستان با بیان اینکه این اعتبارات و تسهیلات دارد مصوب می شود و به استان ابلاغ خواهد شد، تصریح کرد:استانداری لرستان و سازمان شیلات ایران اعتباراتی در اختیار ما قرار داده اند که بر این اساس مناقصه ای برگزار شده و برنده آن هم مشخص شده است.

بیرانوند گفت: در ادامه کار امیدواریم بتوانیمسه میلیون قطعه بچه ماهی با اوزان مختلف خریداری و در اختیار صاحبان مزارع خسارت دیده از سیل قرار دهیم تا مزارع پرورش ماهی دوباره راه اندازی شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 مهر 98، کد مطلب: 4716616: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین