پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۱۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در گزارش روزانه پنج مورد کودک‌ آزاری به بهزیستی خراسان رضوی20شهر استان مرکز اورژانس اجتماعی فعالیت دارد که از طریق تماس با شماره تلفن123 روزانه پنج مورد کودک آزاری گزارش می شود.

شعار سال: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در گزارش روزانه پنج مورد کودک‌ آزاری به بهزیستی خراسان رضوی20شهر استان مرکز اورژانس اجتماعی فعالیت دارد که از طریق تماس با شماره تلفن123 روزانه پنج مورد کودک آزاری گزارش می شود.

غلامحسین حقدادی افزود: سالانه حدود 2هزار مورد کودک آزاری در این استان به بهزیستی گزارش و رسیدگی می شود.

وی گفت: بیشترین میزان آزار به کودکان از سوی خانواده و افراد درجه یک از جمله پدر و مادر وارد می شود به همین دلیل صلاحیت نگهداری از کودک از سوی کارشناسان بررسی و برای تصمیم در این زمینه به قاضی ارائه می شود.

حقدادی افزود: در صورت سلب صلاحیت خانواده برای نگهداری از کودک، وی به مراکز بهزیستی تحویل می شود که به طور معمول در ده درصد موارد کودک آزاری، کودک به صورت فرزندخوانده تحویل خانواده جدید می شودو در سایر موارد کودکان تحویل سایر اعضای خانواده و بستگان یا پس از مدتی با بهبود شرایط والدین تحویل آنان می شود.

کودک آزاری جسمی در دومین رتبه و آزار روانی و جنسی در سومین رتبه انواع کودک آزاری قرار دارد.

استان خراسان رضوی دارای حدود 700هزار کودک زیر 6سال است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار:17مهر1398،کد خبر:2544199،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
واقعا کی باید به این وضعیت اسف بار رسیدگی کنه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین