پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مسؤولان را موظف دانست برای دیدار خانواده شهدای حادثه تروریستی دالاهو با رهبر معظم انقلاب اقدامات لازم را انجام بدهند و گفت: حق خانواده این شهداست که به آرزوی خویش برسند.

شعارسال: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه امروز در کرمانشاه اظهار کرد: مظلومیت شهدای حادثه تروریستی دالاهو ادامه دارد و تنها خواسته خانواده معظم این شهدای والامقام نباید توسط مسؤولان نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه تنها خواسته خانواده این شهیدان دیدار با مقام معظم رهبری است و این موضوع توسط اعضای خانواده این شهیدان در جریان دیدار پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بیان شد، گفت: دیدار با خانواده این شهیدان یادآور دوران دفاع مقدس بود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس با اشاره به اینکه خانواده شهیدان نیک‌عزم و کرمی به رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اصرار داشتند سلام گرم ما را به مقام معظم رهبری برسانید، افزود: آن‌ها گفتند به رهبر معظم انقلاب بگویید این شهدا را از ما قبول کنند و خود ما نیز حاضر هستیم در راه ولایت جان بدهیم و در راه ولایت جان برکف هستیم.

وی به خواسته فرزند شهید نیک‌عزم در بازدید مذکور مبنی بر دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: وی تنها آرزوی خویش را دیدار با رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد و گلایه من به‌عنوان وکیل مردم این است که چرا خانواده آخرین شهدای وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی فراموش شده‌اند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه مسؤولان باید برای دیدار خانواده این شهیدان با رهبر معظم انقلاب اقدامات لازم را انجام بدهند، ادامه داد: مسؤولان مربوطه طی روزهای اخیر حتی به تلفن خویش پاسخ نمی‌دهند و حق خانواده این شهدا است که به آرزوی خویش برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اگر موفق به اعزام این دو نفر از خانواده شهدای حادثه تروریستی اخیر دالاهو برای دیدار با رهبر معظم انقلاب نشوم، کارت ویژه خویش برای دیدار با مقام معظم رهبری را در اختیار یک نفر از آنان قرار می‌دهم و از مسؤولان می‌خواهم اقدامات لازم را در این زمینه انجام بدهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 9 مرداد 1395، کدمطلب: 13950509000689 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین