پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۸۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
طبق انجام نظر سنجی از برخی از خبرنگاران استان، رسانه ای ترین معاون استاندار و رسانه ای ترین نماینده شهرستان های استان را مشخص شده است.
شعار سال:یک پایگاه خبری نظر سنجی از برخی از خبرنگاران استان داشته و رسانه ای ترین معاون استاندار و رسانه ای ترین نماینده شهرستان های استان را مشخص کرده است.

رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی مطرح است بنابراین این موضوع نشان می دهد که رسانه ها از اهمیت و ارزش بالایی در دنیا برخوردار هستند. اهمیت رسانه به قدری بالا است که طبق گفته محققان رسانه قوی می تواند افکار مردم را به سمتی سوق دهد که خود می خواهد.


سال های گذشته رسانه فقط در چند روزنامه و تلویزیون خلاصه می شد اما اکنون رسانه ها به فضای مجازی نیز راه پیدا کرده است و در این فضا شاهد شبکه هایی که در سریع ترین زمان اتفاقات جهان و کشور را به گوش مردم می رساند با توجه این وضعیت می طلبد مسئولان نیز اهمیت رسانه را نیز درک کنند.
رسانه ای ترین معاون استاندار و نماینده مجلس کهگیلویه و بویراحمد کیست+جزئیات
 این پایگاه خبری  در اقدامی جالب نظر خبرنگاران مختلف استان را در خصوص رسانه ای بودن سه نماینده استان و معاونان استاندار جویا شده است، با توجه به اینکه معاونان استاندار به تازگی منصوب شده اند نظر برخی از خبرنگاران را در خصوص سه معاون جدید وبرخی دیگر را در خصوص  سه معاون قدیمی جویا شده ایم که در زیر می خوانید.

در این نظرسنجی خبرنگاران سایت ها و خبرگزاری های مختلف از جمله تابناک، ایلنا، ایرنا، فارس و سایت هایی از جمله صبح زاگرس، تابش،نسیم دنا، دلیرخبر، ایل بانو، روزنامه صبح امروز، خبرگزاری بسیج، شرکت کردند.

در این نظر سنجی منظور از رسانه ای ترین فرد این نیست که چه کسی  رسانه قوی دارد بلکه هدف این است که بدانیم کدام یک از این افراد بیشتر از بقیه جوابگوی رسانه های استان بوده اند، چرا که رسانه رابط میان مردم و مسئولان است و هر موضوعی که توسط رسانه ها مطرح می شود در حقیقت مطالبت مردمی است و چیزی از خود نمی گویند.
رسانه ای ترین معاون استاندار و نماینده مجلس کهگیلویه و بویراحمد کیست+جزئیات
این نمره دهی به مسئولان و نماینده ها توسط 11 خبرنگار استان از رسانه هایی که در بالا درج شده انجام شده است. میانگین این نمرات نتجیه جالبی را به همراه داشت که نشان می دهد نماینده ها و مسئولان استان چه اندازه جوابگوی رسانه ها بوده اند.

در این نظرسنجی از هر خبرنگار خواسته شد به هر یک از مسئولین ذکر شده نمره ای از 20 دهند و سپس مجموع نمرات بر تعداد تقسیم شده و میانگین این نمرات به دست می آید.

برخی از خبرنگاران معتقد بودند مسئولی را می توان گفت رسانه ای است که وقتی مشکلات یک روستا یا یک منطقه منتشر می شود به جای اینکه رسانه به دنبال مسئولان باشد خود مسئولان باید با رسانه درج کننده خبر تماس بگیرد و از پیگیری این مشکل مطرح شده خبر دهد.
رسانه ای ترین معاون استاندار و نماینده مجلس کهگیلویه و بویراحمد کیست+جزئیات
رسانه های استان معتقد هستند مسئولی مردمی تر است که رسانه ای تر باشد چرا که رسانه واسط میان مردم و مسئولان است مشکلات مردم را به گوش مسئولان و خدمات مسئولان را به گوش مردم می رسانند.

این نظرسنجی در کنار آمار و ارقامی که ارائه شده است نوعی نگرانی را ایجاد کرده است نماینده هایی که میانگین نمرات رسانه ها به آنها را می توان گفت در حقیقت مشروطی است.اکنون این سوال مطرح است که چرا مسئولا ما ان گونه که باید پاسخ گوی رسانه ها که در حقیقت پاسخگویی به مردم است نیستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:28مهر1398،کد خبر:138657،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
ایشالا که کار آمد باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
الان این اطلاعات اصلا این اقا بهترین درعمل باید ثابت بشه در عمل و نیازمند صرف یه زمانیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین