پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
سی‌بی‌اس نیوز در مطلبی به بررسی میزان حمایت مردم آمریکا از هیلاری کلینتون پرداخت.

شعارسال: به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، پس از گردهمایی ملی دموکرات‌ها، محبوبیت "هیلاری کلینتون،" نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افزایش یافته و اکنون وی در نظرسنجی‌ها از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه، پیشی گرفته است.

46 درصد آمریکایی‌ها در نظرسنجی‌های اخیر اعلام کرده اند در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به هیلاری کلینتون رای خواهند داد. همچنین، 39 درصد از شهروندان آمریکایی حمایت خود را از دونالد ترامپ اعلام کرده اند. این در حالی است که در ماه گذشته میلادی، هیلاری کلینتون تنها با اندکی تفاوت، از ترامپ جلوتر بود.

پس از گردهمایی ملی دموکرات‌ها، 4 درصد به طرفداران کلینتون افزوده شد. این در حالی است که پس از گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان، تنها 2 درصد به حامیان ترامپ اضافه شد.

افزایش حمایت از کلینتون در مقاسیه با اوباما در سال‌های 2008 و 2012، در یک سطح قرار دارد. اما محبوبیت وی در مقایسه با بیل کلینتون که پس از نامزدی رسمی حزب دموکرات، 13 درصد به محبوبیت وی افزوده شد هیلاری کلینتون فاصله بسیاری دارد.

همچنین در نظرسنجی‌های اخیر مشخص شده است پس از گردهمایی‌های دو حزب، از هر 10 نفر، 9 نفر اعلام کرده اند به حمایت از نامزد مورد علاقه خود ادامه خواهند داد.

کلینتون به دلیل جلب حمایت زنان، توانست بر طرفداران خود بیافزاید. وی همچنین حمایت 80 درصد دموکرات‌ها را جلب کرده است. این در حالی است که محبوبیت ترامپ در میان آمریکایی‌های سفیدپوستی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، بسیار زیاد است.

در ماه گذشته میلادی، 66 درصد از حامیان برنی سندرز، اعلام کردند به کلینتون رای خواهند داد. در طی گردهمایی ملی دموکرات‌ها، حمایت سندرز از کلینتون به افزایش محبوبیت وی کمک شایانی کرد. اکنون 73 درصد حامیان سندرز اعلام کرده اند از هیلاری کلینتون حمایت خواهند کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11مرداد1395، کدخبر: 5717183: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین