پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
در پی بروز برخی حواشی در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال کشور، وزیر ورزش و جوانان دستور تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی با حضور نمایندگانی از وزارت اطلاعات و سپاه را صادر کرد.

شعار سال:در پی بروز برخی حواشی در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال کشور، وزیر ورزش و جوانان دستور تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی با حضور نمایندگانی از وزارت اطلاعات و سپاه را صادر کرد.

 دویست و نوزدهمین نشست شورای معاونان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که در ابتدای این نشست مسعود سلطانی‌فر با اشاره به وقایع اخیر در برخی استادیوم‌های ورزشی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بعنوان یک اصل خدشه‌ناپذیر در ورزش ایران است.

وی از معاون فرهنگی وزارت ورزش خواست هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در محیط‌های ورزشی اقدام کند.

این کارگروه با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، ارشاد اسلامی، صداوسیما، فدراسیون فوتبال، کمیسیون فرهنگی مجلس، نیروی انتظامی، معاونت فرهنگی سپاه و نمایندگان باشگاه‌های ورزشی تشکیل خواهد شد.

در بخش دیگری از شورای معاونان، تقی‌زاده معاون امورمجلس، حقوقی و استان‌ها گزارشی از روند جلسات واگذاری استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

سلطانی‌فر در پایان با تشکر از نظم و جدیت سازمان‌های بورس، خصوصی‌سازی و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در تسریع واگذاری گفت: خوشبختانه با شفافیت مالی و مدیریتی که ظرف چند سال گذشته ایجاد شده است حسابرسی استقلال و پرسپولیس تا نیمه سال ۹۸ انجام شده است و در آبان‌ماه مجامع دو باشگاه برگزار خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:11آبان1398،کد خبر:98081106215،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین