پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
دبیر فدراسیون دوومیدانی از برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون خبر داد و گفت: وزارت ورزش و جوانان با جدیت درپی برگزاری این انتخابات است. «پژمان معتمدی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: هنوز وزارت ورزش و جوانان به ما چیزی درخصوص لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون اعلام نکرده است.وی افزود: وزارت ورزش نمایندگان ورزشکاران و مربیان را انتخاب کرده است. ما برای احسان حدادی و فرزانه فصیحی به عنوان نماینده ورزشکاران و هادی سپهرزاد به عنوان نماینده مربیان دعوت نامه فرستاده‌ایم تا در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی در ۱۹ اسفند حضور داشته باشند.

شعار سال: «پژمان معتمدی» روز دوشنبه اظهار داشت: هنوز وزارت ورزش و جوانان به ما چیزی درخصوص لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون اعلام نکرده است.

وی افزود: وزارت ورزش نمایندگان ورزشکاران و مربیان را انتخاب کرده است. ما برای احسان حدادی و فرزانه فصیحی به عنوان نماینده ورزشکاران و هادی سپهرزاد به عنوان نماینده مربیان دعوت نامه فرستاده‌ایم تا در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی در ۱۹ اسفند حضور داشته باشند.  

دبیر فدراسیون دو و میدانی درخصوص نامزدهای تایید شده، گفت: چون تمام نامزدها تایید صلاحیت نشده‌اند ما هم نمی‌توانیم اسامی دقیق آنان را اعلام کنیم. در حال حاضر اسامی نهایی را به ما اعلام نکرده‌اند و باید صبر کنیم تا ببینیم چه کسانی تایید صلاحیت شده‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای فصیحی و حدادی، عنوان کرد: در حال سرمایه‌گذاری روی فصیحی هستیم زیرا وی یکی از شانس‌های کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود. او امروز به فدراسیون آمد و برنامه‌های خود را برای حضور در اردوهای داخلی و خارجی به ما ارائه کرد. از آنجایی که برگزاری اردوی داخلی برای ما امکان‌پذیر بود تصمیم گرفتیم تا وی بعد از مجمع انتخاباتی از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین در اردوی کیش حضور یابد. با اردوی خارجی وی موافقت نشد زیرا با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال مجوز برای پرواز به کشورهای دیگر به ما داده نمی‌شود و در این زمینه با توجه به تییر شرایط تصمیم می‌گیریم.

معتمدی اضافه کرد: همچنین احسان حدادی باید به اردوی خود در آمریکا برود. بلیت رفت او را بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی تهیه کرده‌ایم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 12  اسفند    98، کد خبر:   83698559، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین