پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۴۵۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
بهمن محمدیاری مدیر عامل سراسری مرغ‌های گوشتی می‌گوید: قیمت فعلی مرغ بین ۱۲ تا ۱۳هزار تومان است. طبق هر سال در آستانه شب عید تقاضا برای خرید مرغ افزایش می‌یابد.

شعار سال:مدیر عامل سراسری مرغ‌های گوشتی می‌گوید: قیمت فعلی مرغ بین ۱۲ تا ۱۳هزار تومان است. طبق هر سال در آستانه شب عید تقاضا برای خرید مرغ افزایش می‌یابد.

مدیر عامل سراسری مرغ‌های گوشتی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مرغ گران شده است؟گفت: مرغ گوشتی به قیمت ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان عرضه می‌شود. به هر حال نوسان قیمت مرغ همچنان ادامه دارد و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان باید اقدامی جهت تنظیم بازار داشته باشد.

بهمن محمدیاری همچنین با اشاره به وضعیت بازار افزود: سال گذشته به دلیل برخی ممنوعیت‍‌ها در حوزه کشاورزی و افزایش قیمت دان مرغ، قیمت مرغ نیز گران شد؛ این در حالی است که وضعیت تولید مرغ در نیمه دوم سال بهبود یافته و مرغدارها براساس برنامه‌ای که وجود دارد جوجه‌ریزی می‌کنند. فعلا در بازار با کمبود مرغ مواجه نیستیم.

او با اشاره به قیمت مرغ در شب عید اظهار کرد: هر ساله در آستانه شب عید قیمت مرغ گران می‌شود و امسال هم این موضوع از قاعده مستثنی نیست. طبق هر سال در آستانه شب عید تقاضا برای خرید مرغ افزایش می‌یابد و بنابراین طبیعی است که قیمت مرغ گران شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز،تاریخ انتشار:22آبان1398،کد خبر:410311،tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
چشم بسته دارید غیب می گید/ معلومه که گران می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین