پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
عضو هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: گزارش هیئت تحقیق و تفحص تهیه و چاپ شده است؛ ولی متأسفانه دست‌های پنهانی تمایل به انتشار این گزارش ندارند.

شعارسال: علی‌اکبر کریمی با اشاره به تحقیق و تفحص صورت گرفته از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: «گزارش هیئت تحقیق و تفحص تهیه و چاپ شده است؛ ولی متأسفانه دست‌های پنهانی تمایل به انتشار این گزارش ندارند».

وی افزود: «گزارش تحقیق و تفحص از میزان قاچاق در کشور تا سال ۹۶ نشان می‌دهد، رقم قاچاق در کشور بیشتر از آن چیزی بود که دولت در آمار‌ها اعلام می‌کرد».

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان ارائه این گزارش به صحن مجلس تصریح کرد: «در جلسات کمیسیون دائم برای ارائه هرچه سریع‌تر گزارش به صحن تذکر می‌دهم، اما گویا مواردی در گزارش هست که به مذاق برخی دستگاه‌ها و آقایان خوش نیامده است».

عضو هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: «مطالب این گزارش تا پایان سال ۹۶ جمع‌بندی شده است، بنابراین آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در سال ۹۷ که قاعدتاً سبب کم شدن قاچاق شده در این گزارش بررسی نشده است».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 5 آذر 1398 ، کدخبر:  446889 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
این دست های پنهان همیشه به نفع مصلحت اندیشی عمل میکنن و آدم هایی که می خوان پوپولیست باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین