پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج با اشاره به نصب سردیس هنرمندان در شهر کرج، گفت: مدیریت شهری کرج تلاش می کند تا هنر را در سطح شهر زنده نگه داشته شود.

شعار سال: شهردار کرج با اشاره به نصب سردیس هنرمندان در شهر کرج، گفت: مدیریت شهری کرج تلاش می کند تا هنر را در سطح شهر زنده نگه داشته شود.

 علی اصغر کمالی زاده ظهر شنبه در آئین اختتامیه اولین سمپوزیوم ساخت سردیس مشاهیر ایران که در باغ گل‌های پارک چمران برگزار شد، اظهار کرد: با ساخت سردیس به نوعی گذشته خود را احیا می کنیم، باید میراث گذشته را توسط هنرمندان در قالب های مختلف زنده نگه داریم.

به گفته وی جانمایی سردیس ها در مناطق مختلف شهر برای ارج نهادن به میراث گذشته ضروری است. این مهم باید به دست هنرمندان برجسته کشور اجرایی شود.

شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری تلاش می کند تا هنر را در سطح شهر زنده نگه دارد.

کمالی زاده با اشاره به اهمیت قانون بهره‌وری از ظرفیت های شهری بر اساس برنامه ششم توسعه، بیان کرد: این‌ هنر است که می تواند نقش مهمی در بسیاری از حوزه ها ایفا کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:9آذر1398،کد خبر:4784580،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین