پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از سرگیری مذاکرات صلح سوریه در پایان ماه جاری را با توجه به شرایط کنونی شهر حلب امری سخت دانست.

شعارسال: «استفان دیمیستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سخنانی از سرگیری مذاکرات صلح سوریه در پایان ماه جاری را سخت دانست.

بر اساس این گزارش استفان دی میستورا در جلسه شورای امنیت اعلام کرد: وضعیت کنونی در شهر حلب ازسرگیری مذاکرات صلح سوریه در ژنو در پایان ماه جاری را سخت می کند.

این در حالی است که پیش از این «جسی شاهین» سخنگوی دیمیستورا در سخنانی اظهار داشت: سخنان در خصوص امکان لغو مذاکرات صلح سوریه پذیرفته نیست و با آن مخالفیم. هفته گذشته رمزی عزالدین رمزی معاون دی میستورا در خصوص مذاکرات ابراز امیدواری کرد و ما این سخن وی را مورد توجه قرار می دهیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: طی روزهای اندک پیش رو احتمالا پیشرفت هایی حاصل می شود. باید به اهمیت این مذاکرات اطمینان داشته باشیم و طرف های شرکت کننده در آن نیز به خوبی فعالیت کنند.

سخنگوی دیمیستورا افزود: تحقق این پیشرفت ها مستلزم تلاش طرف های منطقه ای است و همچنین وضعیت کشور باید از لحاظ انسانی و نظامی مناسب باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 19 مرداد 1395، کدمطلب: 3736892 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین