پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۴۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
مدیرعامل بانک مسکن از آمادگی این بانک برای کاهش سود تسهیلات از 11 درصد به 9 درصد خبرداد و گفت: این بانک آمادگی دارد به تبع کاهش سود سپرده‌های بانکی، سود تسهیلات خود را از 11درصد به 9 درصد کاهش دهد.

شعارسال: محمدهاشم بت‌شکن اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تسهیلات مشارکت مدنی این بانک 91 درصد و تسهیلات خرید مسکن 61 درصد افزایش داشته است.

وی گفت:در این مدت مجموع پرداخت تسهیلات مسکن این بانک 75 درصد رشد داشته است.

وی با بیان این که در 4 ماهه امسال 400 هزار تسهیلات فروش اقساطی و 100 هزار تسهیلات ساخت مسکن پرداخت شده است،گفت:مجموع پرداخت تسهیلات برای واحدهای مشارکت مدنی از نظر تعداد که شعب این بانک در سراسر کشور برای ساخت مسکن پرداخت کرده‌اند، 44 درصد رشد داشته است.

بت‌شکن گفت: بانک مسکن پرداخت 100 هزار تسهیلات برای بافت فرسوده شهری را در دستور کار خود قرار داده است. سال گذشته موفق شدیم برای 55 هزار واحد تسهیلات پرداخت کنیم، اما تاکنون یارانه 2 هزار میلیارد ریالی آن (200 میلیارد تومان) به بانک پرداخت نشده است.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن، اگر قرار است این یارانه به بانک مسکن پرداخت نشود، اجازه دهند تمام حساب های وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه آن در این بانک متمرکز شود تا بتوانیم قیمت تمام‌شده منابع مالی خود را کاهش دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 20مرداد1395، کدخبر: 130583: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین