پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
ذبیح الله نیکفر رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه مزیت های فراوان عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا، گفت: جذب توریسم و صادرات محصولات کشاورزی از مزایای عضویت در این اتحادیه است.

شعار سال: رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه مزیت های فراوان عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا، گفت: جذب توریسم و صادرات محصولات کشاورزی از مزایای عضویت در این اتحادیه است.

ذبیح الله نیکفر عصر پنجشنبه در جلسه نشست مشترک شورای هماهنگی و توسعه صادرات ایران با محوریت اوراسیا و کارگروه صادرات غیرنفتی گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به ظرفیت اوراسیا در استان گیلان، اظهار کرد: عضویت در اتحادیه اوراسیا علاوه بر مبادله کالا منجر به جذب گردشگران و صادرات محصولات کشاورزی می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه امروز روش‌های کشاورزی از سنتی به مدرن تغییر یافته است، گفت: از ظرفیت رودخانه‌ها برای تولیدات کشاورزی بهره گیری کرد و با تسهیل در صادرات کالا، بازار خوبی برای ارسال محصولات کشاورزی به بازار کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا فراهم کنیم.

تأثیر بخش خصوصی بر تولید و اقتصاد کشور

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خستگی و گلایه مندی بخش خصوصی در صادرات کاملاً مشهود است، اظهار کرد: توسعه تولید و اقتصاد کشور، تحت تأثیر پویایی و توانمندی بخش خصوصی، تولید کنندگان و صنعتگران است.

منوچهر جمالی با تاکید بر شنیدن مشکلات تولیدکنندگان و بخش خصوصی، ادامه داد: برای حل مشکلات بیکاری، اقتصاد و معیشت خانوار باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

عدم دخالت دولت باعث ایجاد ثبات بازار می‌شود

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های مناسب در ایجاد اشتغال، صادرات و واردات و امور مربوط به تجارت، اظهار کرد: دولت نباید در مسیر سایر بخش‌ها مانع ایجاد کند بلکه اجازه دهد ثبات در بازار برقرار شود.

محمدصادق حسنی ادامه داد: در صورت عدم برداشت‌های اشتباه از برخی قوانین و ایجاد برنامه‌های بلند مدت و ثبات در بازار، تحریم برای تولیدکنندگان و اشتغال کشور فرصت محسوب می‌شود

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:5دی1398،کد خبر:4808231،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
برای حل مشکلات بیکاری، اقتصاد و معیشت خانوار باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین