پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۵۲۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
در حالی وزیر راه خرید و فروش واحدهای طرح ملی مسکن را تخلف اعلام کرده و نسبت به عواقب آن هشدار داده که برخی از ثبت‌نام کنندگان این طرح اقدام به معامله امتیاز خود از طریق سایت دیوار می‌کنند.

شعار سال:در حالی وزیر راه خرید و فروش واحدهای طرح ملی مسکن را تخلف اعلام کرده و نسبت به عواقب آن هشدار داده که برخی از ثبت‌نام کنندگان این طرح اقدام به معامله امتیاز خود از طریق سایت دیوار می‌کنند.

 چند روز پیش مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن توسط عده‌ای در این شهر آنرا غیرقانونی و تخلف اعلام کرده بود.

دیروز نیز وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بهره‌برداری از 243 دستگاه انواع ناوگان ریلی ساخت داخل درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن گفته بود: این کار تخلف است و اساساً امتیاز طرح مذکور قابل معامله نیست و هر کس این کار را انجام دهد با کد رهگیری ثبت‌شده در سامانه حذف می‌شود.

محمد اسلامی تأکید کرد: این کار سودجویی است و با آن به‌شدت برخورد می‌کنیم.

گرچه برخی مسئولان دولتی طی روزهای اخیر خرید و فروش طرح ملی مسکن را تکذیب کرده‌اند، اما آگهی فروش معامله امتیاز این طرح توسط عده‌ای از ثبت‌نام کنندگان در سایت دیوار همچنان تبلیغ می‌شود.

خرید و فروش طرح ملی مسکن در سایت‌های غیرمجاز

خرید و فروش طرح ملی مسکن در سایت‌های غیرمجاز

 

این در حالی است که ثبت نام بر اساس اولویت بوده وهنوز مشخص نشده است کسانی که ثبت نام را انجام داده اند واجد شرایط ثبت نام بوده اند یا خیر؟

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:9دی1398،کد خبر: 1559296،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
همچین مردمی هستیم ما .. چیزی که وجود نداره رو خرید و فروش می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین