پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۲۶۲۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
محمد اسلامی با اشاره به تماس تلفنی رئیس جمهوری در خصوص قطعه یک آزادراه تهران-شمال، اظهار کرد: رئیس جمهور در این تماس تلفنی دستور کاهش 5هزار تومانی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران-شمال برای خودروهای سواری را صادر کرد.
شعار سال:محمد اسلامی با اشاره به تماس تلفنی رئیس جمهوری در خصوص قطعه یک آزادراه تهران-شمال، اظهار کرد: رئیس جمهور در این تماس تلفنی دستور کاهش ۵ هزار تومانی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران-شمال برای خودرو‌های سواری را صادر کرد.

وی افزود: براین اساس، نرخ عوارضی برای خودرو‌های سواری در روز‌های عادی به ۲۰ هزار تومان و برای روز‌های پیک به ۳۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

 تا پیش از مکالمه رئیس جمهوری با وزیر راه و شهرسازی، نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران-شمال طبق هماهنگی برای خودرو‌های سواری در روز‌های عادی ۲۵ هزار تومان  و برای روز‌های پیک ۳۵ هزار تومان تعیین شده بود.

نرخ عوارض عبور برای وانت ۳۵ هزار تومان،  مینی‌بوس ۴۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۵ هزار تومان  تعیین شده است.

قرار است امروز با حضور رئیس جمهور  قطعه یک آزاد راه تهران شمال رسما افتتاح شود. به این ترتیب با احتساب قطعه ۴ این پروژه،   حدود ۲۴ سال پس از واگذاری ساخت آزادراه تهران-شمال به بنیاد مستضعفان ۵۰ درصد آن به بهره برداری خواهد رسید.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ ۶ اسفند ۹۸، کدخبر:۲۲۱۰۵۳۸، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
به مرگ میگیرن مردم به تب راضی بشن کی می تونه این پول رو بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین