پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
این کلیپ نزدیک به ۲۰ سال قبل ساخته شد اما کمتر کسی آن موقع آن را جدی گرفت! قابل توجه کسانی که می گویند حاج قاسم سلیمانی در عراق چه می کرد!؟ کاش قبل از آن می پرسیدند که آمریکایی ها ۱۱ هزار کیلومتر دورتر از خاک خودشان در عراق و خاورمیانه چه می کنند و این همه سلاحهای فوق پیشرفته و پایگاههای مجهز و ناوهای غول پیکر در خاورمیانه چرا برپا کرده اند و چرا هرگز خاورمیانه را ترک نمی کنند!

شعار سال: این صحبتها سه روز پیش از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی از صدای آمریکا پخش شد و هیچکس آن را جدی نگرفت! شاید این ۴۵ ثانیه، حساس ترین و حیاتی ترین اطلاعات تاریخ ایران بعد از انقلاب بود که می توانست سرنوشت ایران و کل خاورمیانه را طور دیگری رقم بزند، که همه به راحتی از کنارش گذشتند! 

 

تعداد بازدید : 11

 

این شخص مایکل پریجنت، تحلیلگر کاخ سفید در امور عراق و خاورمیانه است که با قاطعیت، اطلاعات فوق حساسی را ناخواسته سه روز پیش از ترور سردار افشا می کند! پریجنت می گوید سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس، اهداف جدی ارتش آمریکا در روزهای آینده برای ترور هستند و آمریکا در تدارک حملات جدی به سپاه پاسداران و نیروی قدس است! مقام های امنیتی که مسئول رصد، تحلیل و تصمیم هستند، قطعا بعد دیدن این ۴۵ ثانیه مدام آه و افسوس می کشند که کاش این صحبتها را زودتر دیده و یا جدی می گرفتند!

 

تعداد بازدید : 15

 

این کلیپ ساخته خود آمریکایی ها است و ناخواسته بی آنکه بدانند در این کلیپ پشت پرده تمام سیاست ها و جنایت هایشان در خاورمیانه را برای همه رو کرده اند! این کلیپ نزدیک به ۲۰ سال قبل ساخته شد اما کمتر کسی آن موقع آن را جدی گرفت! قابل توجه کسانی که می گویند حاج قاسم سلیمانی در عراق چه می کرد!؟ کاش قبل از آن می پرسیدند که آمریکایی ها ۱۱ هزار کیلومتر دورتر از خاک خودشان در عراق و خاورمیانه چه می کنند و این همه سلاحهای فوق پیشرفته و پایگاههای مجهز و ناوهای غول پیکر در خاورمیانه چرا برپا کرده اند و چرا هرگز خاورمیانه را ترک نمی کنند! حتی به ۴ دقیقه هم نمی رسد، اما اندازه چندین سال حضور آمریکا درخاورمیانه حرف برای گفتن دارد!

 

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال (برگرفته از فضای مجازی)

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین