پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کارشناس پدافند هوایی با تاکید بر این که امکان شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی صفر درصد است، گفت: مگر می شود هواپیمایی که با موشک مورد اصابت قرار گرفته در مسیر برگشت به فرودگاه بوده باشد.
شعارسال: کارشناس پدافند هوایی با تاکید بر این که امکان شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی صفر درصد است، گفت: مگر می شود هواپیمایی که با موشک مورد اصابت قرار گرفته در مسیر برگشت به فرودگاه بوده باشد.
 
این کارشناس پدافند هوایی  اظهار کرد: اینکه برخی مقامات آمریکا مدعی شدند به هواپیمای اوکراینی موشک برخورد کرده شایعه ای بیشتر نیست و اساسا چنین چیزی امکان ندارد.
 
وی با تاکید بر اینکه شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی صفر درصد است، افزود: محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) در محدوده تقرب 60 مایلی (120 کیلومتری) مهرآباد قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به پروازهای مداوم در فرودگاه امام خمینی (ره) چنین چیزی امکان پذیر نیست.
 
وی در واکنش به برخی مسائل مربوط به شلیک موشک سام، گفت: این نوع موشک برای اهداف دور برد به کار می رود و مشخص است برخی از کشورها همسو با استکبار جهانی به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه آمریکا از ایران هستند.
 
وی تاکید کرد: هواپیمای اوکراینی ظاهرا پس از تیک آف دچار نقص فنی شده و در صدد برگشت به فرودگاه بوده است. قطعا پس از بررسی جعبه های سیاه هواپیما، بی اساس بودن ادعای برخورد موشک به آن مشخص می شود.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  تسنیم ،تاریخ انتشار:  19 دی   1398،کدخبر:    2178765،   www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین