پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در وضعیتی که مردم با کاهش درآمد، تورم ۴۰ درصدی و رشد منفی اقتصاد روبرو هستند، افزایش تعرفه پزشکان ظلم در حق آن‌ها است. مجلس اجازه افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی را در سال ۹۹ نخواهد داد.
شعارسال: سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره احتمال افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی در سال ۹۹، گفت: پس از اعمال تحریم­های ظالمانه دشمنان به ویژه استکبار جهانی علیه کشورمان، تورم به ۴۰ درصد افزایش یافت درآمد مردم نیز کاهش پیدا کرد و تعداد افرادی که امروز مستحق دریافت یارانه هستند نسبت به گذشته بیشتر شد.

وی ادامه داد: در این وضعیت اگر ما با افزایش تعرفه پزشکان بار سنگین دیگری برای مردم ایجاد کنیم، ظلم بزرگی در حق آحاد ملت به ویژه اقشار آسیب پذیر کرده­‌ایم. زیرا درآمد مردم افزایشی نداشته که تعرفه پزشکان در سال جدید ۱۰۰ درصد بیشتر شود. حتی در شرایط کنونی هم عده‌­ای توان مراجعه به پزشک را ندارد بنابراین به نظر من نباید تعرفه پزشکان افزایش یابد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: اکنون دولت چراغ خاموش قیمت برخی خدماتی که به مردم ارائه می­‌کند را بیشتر کرده است مانند بهای برق، آب و گاز که سالی دو مرتبه نرخشان افزایش می­‌یابد. با در نظر گرفتن وضع معیشت مردم هرگونه افزایش تعرفه، خلاف است و ما باید در سال ۹۹ تلاش کنیم مردم زندگی بهتری داشته باشند.

لارگانی در پایان تصریح کرد: در این وضعیت افزایش تعرفه پزشکان ظلم در حق ملت است؛ لذا من از اعضای کمیسیون تلفیق خواهش می­‌کنم به دولت اجازه بیشتر شدن تعرفه پزشکان در سال آینده را ندهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1398 ، کدخبر: 13981102000215 ، www.farsnews.com‏

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
فکردید اینام نشستن که مجلس بهشون اجازه بده خیلی راحت اعتراضم کنی میگن نمیخوای برو یه جا دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین